1e speelronde

JMD

Well-known member
Aan de andere kant, ik denk dat dit toch een verloren strijd is, zag van de week kinderen mee het veld oplopen die hun kousen ook tot onder hun voetbalbroekje hadden opgetrokken, dus die zijn voor de toekomst al verloren.

Dan mogen we blij zijn dat Kezman nooit zo'n navolging heeft gekregen, die trok zijn kousen pas hoog op...

Verder met je eens hoor. Ik snap ook niet dat ze zo vaak van schoenentype wisselen. Je moet toch wennen aan de schoenen? Sommige spelers spelen in een jaar op wel 10 type schoenen...
Schoenenmerk ligt vast natuurlijk, dat is je schoenensponsor, maar kies dan 1 type en speel daar een jaar op.
 

JMD

Well-known member
Pereiro overigens zijn neus gebroken gister. Kan zondag met masker gewoon meedoen.
 

Marinos

Well-known member
Dan mogen we blij zijn dat Kezman nooit zo'n navolging heeft gekregen, die trok zijn kousen pas hoog op...

Verder met je eens hoor. Ik snap ook niet dat ze zo vaak van schoenentype wisselen. Je moet toch wennen aan de schoenen? Sommige spelers spelen in een jaar op wel 10 type schoenen...
Schoenenmerk ligt vast natuurlijk, dat is je schoenensponsor, maar kies dan 1 type en speel daar een jaar op.
Nog nooit gehoord van op maat gemaakte schoenen?
 

Maasveld

Well-known member
Dan mogen we blij zijn dat Kezman nooit zo'n navolging heeft gekregen, die trok zijn kousen pas hoog op...

Verder met je eens hoor. Ik snap ook niet dat ze zo vaak van schoenentype wisselen. Je moet toch wennen aan de schoenen? Sommige spelers spelen in een jaar op wel 10 type schoenen...
Schoenenmerk ligt vast natuurlijk, dat is je schoenensponsor, maar kies dan 1 type en speel daar een jaar op.
Dat zal juist een onderdeel zijn van het contract lijkt me.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk, voormalig Feyenoord jeugdspeler Rick Dekker speelt bij PEC!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan