1e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Als hij dus niet had getekend, dan was hij de voorbereiding clubloos. Er was kennelijk gek genoeg helemaal geen interesse voor Fischer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Verdomme zeg. Excelsior gaat gewoon door met waar ze eind vorig seizoen gebleven waren; wedstrijden weggeven in de slotfase. Nu ook weer zo onnodig. Wel een heerlijke goal...
 

fr-keff

Active member
Heeft NEC nog altijd die maffe goaltune?


Werd je helemaal schijtziek van vooral als Feyenoord weer eens met 3-0 onderuit ging in de goffert...
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Als hij dus niet had getekend, dan was hij de voorbereiding clubloos. Er was kennelijk gek genoeg helemaal geen interesse voor Fischer.
Dat heeft mij ook verbaasd. Al kan het natuurlijk zijn dat hij de voorbereiding wilde spelen en alsnog gaat vertrekken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is maar net met welke bril je kijkt. Ik vond het leuk om te zien, moet ik zeggen. Gisteren vond ik De Graafschap zo enorm slecht dat elke club daar met 10 vingers in de neus van had gewonnen. Jij vond Heerenveen 70 minuten lang dominant. Ik bedoel maar :rumcolaa:

Ik vond Groningen duidelijk beter, maar de mannen van wie het moet komen, konden vrijwel niets. Je hebt voor een leuk duel twee teams nodig, maar ik vond het vrij weinig, ondanks de goede intenties van FCG.

En De Graafschap was inderdaad matig ja. Al is die Badibanga wel levensgevaarlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah wel interesse voor Fischer, maar geen (sportief) interessante aanbiedingen.
 

gevegt

Well-known member
Ah, viespeuk Ogbeche gaat even met z'n noppen op de edele delen van Marcellis staan.
Wat een over het paard getild, vies mannetje is dat. De hele wedstrijd een beetje schoppen en slaan naar alles wat beweegt en als vPolen ( held! ) hem een keertje aanpakt, jankt ie als een mager varken.
 
Bovenaan