1e speelronde

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is kennelijk hip. FC Utrecht trok ook al een muur op. De Graafschap hield gek genoeg open huis.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar bij Groningen ook geen sprankje creativiteit. Traag, voorspelbaar en slordig. Twente laat de juiste mensen bij Groningen aan de bal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Piet Velthuizen in beeld bij PEC. Hebben ze straks 2 keepers met een buikje in Zwolle.
 

Bernardo

Well-known member
Geven de wedstrijd gewoon in 2 minuten weg, waar we eerste 20 min gewoon beter waren. Graf Zwolle altjjd bah
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Benieuwd naar NEC en Excelsior ook. Kuwas en Hasselbaink op de vleugels. Bikel in de basis bij NEC.


Limbombe ook iemand ook in de gaten te houden. Zou in de belangstelling staan van Leeds United.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah, viespeuk Ogbeche gaat even met z'n noppen op de edele delen van Marcellis staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Overgoor is echt weer een hele mooie aankoop van Cambuur. Dit deed hij heel mooi!

NEC - Excelsior gaat redelijk gelijk op. NEC is wel ietsje sterker (vaker de bal), maar Excelsior krijgt ook zat momenten. Zou mooi zijn als de Kralingers minimaal een punt pakken vandaag!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ben ik de enige die soms lastig de spelers van NEC en Excelsior uit elkaar kan houden? Irritant zeg!
 

erka

Well-known member
Hoe kun je deze nou niet winnen...heel veel kansen gecre?erd. Was des te moeilijker omdat Twente een handbalclub bleek te zijn qua verdediging. Maar toch, Twente alleen gevaarlijk uit corners. Ik heb me wel vermaakt hoor. Linssen en Tamata prima aanwinsten, Drost vrij kort gespeeld. Alleen Antonia blijf ik een blind paard vinden. Die heeft twee goede dingen gedaan in zijn leven en dat waren de beide voorzetten in De Kuip.
 

erka

Well-known member
Wat een slechte wedstrijd tussen Twente en Groningen zeg.

Het is maar net met welke bril je kijkt. Ik vond het leuk om te zien, moet ik zeggen. Gisteren vond ik De Graafschap zo enorm slecht dat elke club daar met 10 vingers in de neus van had gewonnen. Jij vond Heerenveen 70 minuten lang dominant. Ik bedoel maar :rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is inderdaad niet handig die shirts. Laat NEC dan maar weer afdalen.
 
Bovenaan