1e speelronde

Fabian

Active member
Ik zie dat Fabian er al op heeft gereageerd. Die kan een hoop Swansea shirtjes gaan uitdelen. Ik zeg niet dat Kramer er dertig in gaat schieten, maar bij een dominant Vitesse kwam Havenaar slechts aan elf goals. Dat moet Kramerinho toch wel kunnen overtreffen.

Die John van Zweden is niet helemaal goed bij zijn hoofd. Hij werd laatst nog gek en zenuwachtig toen De Telegraaf met het bericht kwam dat Feyenoord toch maar 1,5 miljoen had neergelegd voor Kramer.
Kramer was vorige week overigens in zijn ogen een geweldige spits en kan er nu al niets meer van. Haha, wat een figuur.

Max

Administrator
Forumleiding
Zie die 2-2 van ADO vaak voorbij komen inmiddels, maar begin mij steeds meer af te vragen wat Bruma als meest ervaren verdediger daar aan het doen is? Probeert hij er tussenuit te piepen of zo? Normaal zou ik zeggen dat hij lucht staat te dekken, maar zelfs dat doet hij niet.

Geen zorgen, want Bruma is erbij. Proest!

PES5

Administrator
Forumleiding
Jullie hadden gewoon beter je best moeten doen in de Swansea TOTO. Hadden jullie allang zo'n mooi shirtje gehad ;)

JMD

Well-known member
De nr 11 van de Graafschap speelt op prachtige zwarte Adidas Mundial. Als mijn ogen me niet in de maling nemen.
Op de achterkant van de VI van vandaag staat een advertentie met alleen maar zwarte voetbalschoenen.

Moest direct aan jou denken. :)

inhethoekje

Active member
Op de achterkant van de VI van vandaag staat een advertentie met alleen maar zwarte voetbalschoenen.

Moest direct aan jou denken. :)

Volgens mij komen ze langzamerhand weer terug, afgelopen seizoen spotte ik Ronaldo en Zlatan al met zwarte kicksen maar heeft het zich nog niet echt doorgezet.

inhethoekje

Active member
Vreemd eigenlijk , dat clubs richtlijnen hebben wat betreft de tenues maar dat ze spelers maar wat aan laten schaffen wat betreft hun schoeisel.

Ze mogen hun club niet in diskrediet brengen in interviews ed, staat vaak in hun contract, maar dat doen ze toch met de schoenen die ze aantrekken?.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Aan de andere kant, ik denk dat dit toch een verloren strijd is, zag van de week kinderen mee het veld oplopen die hun kousen ook tot onder hun voetbalbroekje hadden opgetrokken, dus die zijn voor de toekomst al verloren.

Bovenaan