1e speelronde

inhethoekje

Active member
De nr 11 van de Graafschap speelt op prachtige zwarte Adidas Mundial. Als mijn ogen me niet in de maling nemen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, dit is toch wel heel jammer. Ik had een mooie revanche op al die Roda lui (wij staan bovenaan) op m'n Facebook gepland ;)

Janssen

Well-known member
Ik vond PSV trouwens heel behoorlijk starten. Nu nog even duidelijk maken dat een wedstrijd langer duurt dan 30 minuten.

Kampioenschap is in elk geval binnen.

JMD

Well-known member
Ik vond PSV trouwens heel behoorlijk starten. Nu nog even duidelijk maken dat een wedstrijd langer duurt dan 30 minuten.
En dat je niet na 65 minuten moet gaan denken dat je er al bent.
(en dat je kansen moet benutten)

Max

Administrator
Forumleiding
En van Zweden wil wedden dat Havenaar vaker scoort dan Kramerinho.

Ik zie dat Fabian er al op heeft gereageerd. Die kan een hoop Swansea shirtjes gaan uitdelen. Ik zeg niet dat Kramer er dertig in gaat schieten, maar bij een dominant Vitesse kwam Havenaar slechts aan elf goals. Dat moet Kramerinho toch wel kunnen overtreffen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou. Toch 70 minuten naar een goed Heerenveen gekeken. Dominant, veelal het spel verleggen en de zijkanten benutten en daarbij een belangrijke rol voor Vd Boomen, Cavlan en Van Anholt. Ook meerdere kansen gecre?erd, waarbij het op viel dat Te Vrede eerst echt te gretig was en daardoor te onrustig. De Graafschap werd eigenlijk kapot gespeeld en had alleen wat flitsen van die nr 17 van Anderlecht. Dat is een prima speler. Bij Heerenveen heb ik genoten van Larsson. Wat is dat een goede speler zeg. Onvoorstelbaar goede techniek en wat een versnellingen. Daarvoor kom ik naar het stadion. Vd Boomen speelde ook goed, maar moet wel werken aan zijn handelingssnelheid. Cavlan prima in een vrijere rol, tegen een directe man had ie het lastig. Thern ook zeer gedreven. Was matig in de voorbereiding, maar deze wedstrijd erg scherp. Het centrum stond ook behoorlijk, al vind ik Bijker wel iets te klein voor een centrale rol. Te Vrede was zeer gedreven en scoorde gelukkig ook, maar ik zie liever een spits die beter kan voetballen. Hij heeft echter ook wat tijd nodig en als ie er elk duel eentje inschiet, hoor je mij niet klagen. Al met al een prima avond, al vond ik de wissels van Lodeweges jammer en was het jammer dat Heerenveen na 70 minuten stopte met voetballen, anders hadden we nu bovenaan gestaan. Ook Mulder trouwens behoorlijk goed gekeept! Op naar Utrecht!

Pascallovic

Well-known member
Zie die 2-2 van ADO vaak voorbij komen inmiddels, maar begin mij steeds meer af te vragen wat Bruma als meest ervaren verdediger daar aan het doen is? Probeert hij er tussenuit te piepen of zo? Normaal zou ik zeggen dat hij lucht staat te dekken, maar zelfs dat doet hij niet.

Bovenaan