1e speelronde

inhethoekje

Active member
Goed bezig, Hoek. Heb je het ook nog over de website gehad? Die is net zo dramatisch.

Uiteraard ook de website, op een gegeven moment mocht ik zelfs het woord klote gebruiken omdat ze dat zelf ook vonden maar het niet durfden uit te spreken naar mij toe.:)

PS)

Ik kreeg wel als tip om de site via Google Chrome te kijken, die blijkt het minst erg te zijn.
(Ik gebruik standaard Mozilla)

Janssen

Well-known member
Daarom mag de nummer 6 van de JL niet promoveren.

Gewoon de laatste 2 van de Eredivisie eruit en de 2 eerste van de JL ervoor terug. Geen gezeur.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uiteraard ook de website, op een gegeven moment mocht ik zelfs het woord klote gebruiken omdat ze dat zelf ook vonden maar het niet durfden uit te spreken naar mij toe.:)

PS)

Ik kreeg wel als tip om de site via Google Chrome te kijken, die blijkt het minst erg te zijn.

Die tip kreeg ik gisteren ook toen ik belde, omdat mijn stream het niet deed. Maar het is toch van de zotte dat zo'n aanbieder (waar we grof geld voor betalen) gaat bepalen welke browser ik gebruik?

Maar ook die video's op de website, man man man. Zo onoverzichtelijk. Wat was er mis met de oude website? Die werkte prima.

JMD

Well-known member

PS)

Ik internet standaard via Chrome...
(overigens doet de site het bij mij wel, alleen vind ik de indeling zo verschrikkelijk slecht, en zijn dingen niet vindbaar bij de videos)

inhethoekje

Active member
Die tip kreeg ik gisteren ook toen ik belde, omdat mijn stream het niet deed. Maar het is toch van de zotte dat zo'n aanbieder (waar we grof geld voor betalen) gaat bepalen welke browser ik gebruik?

Maar ook die video's op de website, man man man. Zo onoverzichtelijk. Wat was er mis met de oude website? Die werkte prima.

De druppel was voor mij afgelopen zondag, Willem II maakt 1-0, ik wil op het werk een Willem II supporter in de pauze de goal laten zien en was 10 minuten bezig om hem te vinden, toen was zijn pauze alweer voorbij.
Verleden seizoen had ik hem binnen 5 seconde op de mobiel.

En ik heb speciaal voor FOX een Samsung Note 4 aangeschaft!

Jamel

Administrator
Forumleiding
De druppel was voor mij afgelopen zondag, Willem II maakt 1-0, ik wil op het werk een Willem II supporter in de pauze de goal laten zien en was 10 minuten bezig om hem te vinden, toen was zijn pauze alweer voorbij.

Echt irritant ja.

Die mensen bij de klantenservice zijn trouwens wel relaxed. Ik werd ook prima te woord gestaan en de dame in kwestie vroeg mij ook om alle feedback op te sommen, zodat ze die kon noteren. Ik denk echter dat de website- en app bouwers hun koffers mogen pakken.

Is overigens niet off-topic dit, want het gaat over de problemen van FOX tijdens de eerste speelronde.

Max

Administrator
Forumleiding
Sorry voor het offtopic, maar ik zag dat de meesten hier zaten dus ik dacht ik zeg het even.

Over het gehele forum stikt het toch van het offtopic gelul. Ik begreep dat de heren PSV-ers toch liever over andere dingen praten. Ik wilde net die goal van Hanssen even snel terug zoeken (even on topic), maar dat lukte dus ook al niet.

Maasveld

Well-known member

Moet je het Twitter account Goals & More anders volgen, die hebben altijd binnen een paar minuten de doelpunten erop.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha...

Nu al?? Sorry, ik ben wel sport/voetbalgek, maar Heerenveen - De Graafschap sla ik dan over.

Ik heb alleen een internet abonnement op Sport 1. Dus die kijk ik op de laptop. En dan kan ik wel mijn televisie uit laten, maar dan zet ik net zo goed effe die wedstrijd in Friesland op.

Daar is die Vermeij met z'n goal. Rare keuze om hem niet te laten starten. Ondanks dat Kevin hem niks vindt.

inhethoekje

Active member
Heb even geprobeerd, maar binnen 10 tellen te pakken.
Klopt, maar tijdens een wedstrijd lukt het niet. Verleden seizoen moest je tijdens een wedstrijd soms 3 of 4 minuten wachten eer de goal erop stond. Nu toch echt veel langer.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Bovenaan