Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Normaal gezien zou ik dit toejuichen maar aangezien de volgende prutser alweer klaarstaat is het van de regen in de drup.

Klein verschil is dat die "prutser" t/m 2018 de boel zou regelen maar wanneer 2016 al een ramp wordt dan zal dat ook geen vervolg krijgen waarschijnlijk. Laat Blind het nu maar laten zien en dan zien we wel of het wat is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klein verschil is dat die "prutser" t/m 2018 de boel zou regelen maar wanneer 2016 al een ramp wordt dan zal dat ook geen vervolg krijgen waarschijnlijk. Laat Blind het nu maar laten zien en dan zien we wel of het wat is.

Dat is het grote voordeel.
 
G

Gast

Guest
Nu maar hopen dat Blind niet zijn zoon vast op het middenveld gaat zetten. Wat een drama is dat zeg, gewoon De Jong als VM dat scheelt een berg.
Anders is het met Blind sr ook zo afgelopen.
 

inhethoekje

Active member
Volgens mij ben ik de enige die Blind de kans wel wil geven, die man heeft grote prijzen gewonnen als speler en volgens mij deed hij het bij Ajax ook niet slecht.
Oke, Koeman was de beste keuze maar die zit nu in Engeland dus we kunnen wel gaan miepen dat die het moet worden maar dat werkt niet.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens mij ben ik de enige die Blind de kans wel wil geven, die man heeft grote prijzen gewonnen als speler en volgens mij deed hij het bij Ajax ook niet slecht.
Oke, Koeman was de beste keuze maar die zit nu in Engeland dus we kunnen wel gaan miepen dat die het moet worden maar dat werkt niet.

Nee hoor, ik wil Blind ook het liefst aan het werk zien voordat hij alweer afgefakkeld wordt. Maar volgens sommigen zijn hij en Blind junior de oorzaak van de teloorgang van het Nederlands voetbal en wie weet wat voor ellende nog meer in deze wereld, dus ik vrees dat bij de eerste de beste tegenslag een volgend slachtoffer makkelijk gevonden is.
 

Pascallovic

Well-known member
Blind bondscoach... Te belachelijk voor woorden. Hopelijk komt hij daar zelf ook snel achter.
Als ze mij bondscoach maken is het ook te belachelijk voor woorden en daar ben ikzelf ook achter. Echter zou ik het ook gewoon doen. Zoveel baantjes liggen er voor Blind niet voor het oprapen in het voetbal en als je dan de belangrijkste functie die de KNVB je kan bieden krijgt voorgeschoteld, dan doe je dat.

Verwacht er niet veel van gezien zijn verleden, maar veel goede opties zijn er nu ook niet beschikbaar. Ik hoop dat hij het goed gaat doen en zal hem gewoon op het resultaat beoordelen.
 
Laatst bewerkt:

JFK

Well-known member
Volgens mij ben ik de enige die Blind de kans wel wil geven, die man heeft grote prijzen gewonnen als speler en volgens mij deed hij het bij Ajax ook niet slecht.
Oke, Koeman was de beste keuze maar die zit nu in Engeland dus we kunnen wel gaan miepen dat die het moet worden maar dat werkt niet.
Ook ik ben een Blind-aanhanger. Tactisch is hij sterk, komt uit LvG-school.
Hup Danny!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan