Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Nee hoor, ik wil Blind ook het liefst aan het werk zien voordat hij alweer afgefakkeld wordt. Maar volgens sommigen zijn hij en Blind junior de oorzaak van de teloorgang van het Nederlands voetbal en wie weet wat voor ellende nog meer in deze wereld, dus ik vrees dat bij de eerste de beste tegenslag een volgend slachtoffer makkelijk gevonden is.

Ook ik ben een Blind-aanhanger. Tactisch is hij sterk, komt uit LvG-school.
Hup Danny!!!

Mooi, alleen is ook maar alleen.

Hup Danny, hup!
 

Shayman

New member
Volgens mij ben ik de enige die Blind de kans wel wil geven, die man heeft grote prijzen gewonnen als speler en volgens mij deed hij het bij Ajax ook niet slecht.
Oke, Koeman was de beste keuze maar die zit nu in Engeland dus we kunnen wel gaan miepen dat die het moet worden maar dat werkt niet.

Neuh is niet echt dat ik hem al afgeschoten heb vooraf hoor. Ik vond en vind het niet de meest logische keuze dat wel maar hij mag het nu laten zien. En wat betreft de plek van junior; als hij die wel als linksback opstelt in een 4-mans verdediging dan ben ik wel snel klaar met hem.

Controlerend op het middenveld tegen mindere tegenstanders en als wingback in een 5-mans verdediging dan mag hij door voor de magnetron.
 

Janssen

Well-known member
Neuh is niet echt dat ik hem al afgeschoten heb vooraf hoor. Ik vond en vind het niet de meest logische keuze dat wel maar hij mag het nu laten zien. En wat betreft de plek van junior; als hij die wel als linksback opstelt in een 4-mans verdediging dan ben ik wel snel klaar met hem.

Controlerend op het middenveld tegen mindere tegenstanders en als wingback in een 5-mans verdediging dan mag hij door voor de magnetron.

Er is geen enkele reden om Willems niet op te stellen op linksback.
 

inhethoekje

Active member
Wat heeft Blind nu bereikt als trainer, behalve dan slecht presteren met Ajax?

Hij is geen kampioen geworden bij Ajax, dat telt zeker, maar won wel de beker en speelde CL.

Als wij in Rotterdam een keer de CL poulefase halen breken we de binnenstad af.

PS:

Supporters en spelers wilden dat hij bleef, hij is weggestuurd door het bestuur van Ajax.
 

JFK

Well-known member
Wat heeft Blind nu bereikt als trainer, behalve dan slecht presteren met Ajax?

Hiddink heeft heel veel gepresteerd als trainer, maar maakte er een kutzooitje van tijdens zijn tweede termijn als BC. Dus.....het zegt allemaal niet zo veel toch?
 

inhethoekje

Active member
Louis geeft op de achtergrond adviezen aan Blind, en aangezien ik sinds het WK Louis nooit meer zal afvallen heb ik er een blind vertrouwen in dat Blind het goed gaat doen .
 

Pascallovic

Well-known member
Feyenoord won de beker ook in de afgelopen 12 jaar.
Daar had Blind nog een Fruitschaal bij en de playoffs. Niet indrukwekkend qua CV maar zo slecht was het allemaal nu ook weer niet. Ajax heeft wel slechtere trainers gehad vanaf Jan Wouters.
 

inhethoekje

Active member
Het is heel simpel,we roepen al jaren om jonge coaches en nu krijgen we er een bij Oranje, zit er een bij Feyenoord, PSV en Ajax en is het nog niet goed?

Wat willen we dan, weer een mastodont voor een groep?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan