Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Voor dinsdag opstappen zou ook weinig toevoegen. Deze interlandperiode afmaken en dan wegwezen.

Deze periode afmaken lijkt mij ook geen optie. Kwalificatie voor het WK gaat niet lukken, maar je moet ook niet blijven aanmodderen met Blind in afwachting van een nieuwe coach. Het zal dan ook altijd een onderwerp van discussie blijven bij elke interland. Laat een nieuwe coach maar meteen beginnen. Na dinsdag is de volgende interland in juni, tijd genoeg om een nieuwe BC te vinden.
 

Mario

Well-known member
Hans : "Hoe zie je het zelf Danny?"
Danny: "Ik zie het nog wel zitten"
Hans: "Ok? Danny, dan gaan we gewoon door met je"
 

Batigoal

Well-known member
Wie er ook bondscoach wordt, kunnen we aub af van dat debiele standpunt dat je een links- ?n een rechtspoot naast elkaar moet hebben om te functioneren? Wordt ik bij Bosz ook zo agressief van.
 

erka

Well-known member
Wie er ook bondscoach wordt, kunnen we aub af van dat debiele standpunt dat je een links- ?n een rechtspoot naast elkaar moet hebben om te functioneren? Wordt ik bij Bosz ook zo agressief van.

Dat zijn van die verouderde Nederlandse trainerscursus-indoctrinaties. Net zoiets als balbezit en buitenspelers.
 

Abubakari

Well-known member
Deze periode afmaken lijkt mij ook geen optie. Kwalificatie voor het WK gaat niet lukken.

In juni is het Zweden-Frankrijk en NL-Luxemburg. Dan staan we normaal gesproken alweer gelijk met Zweden. Die we net als Bulgarije nog thuis krijgen. NL-Zweden is de laatste wedstrijd. Verder nog bij Wit Rusland winnen, Frankrijk uit zullen we wel verliezen. Pak je 12 uit 4 tegen Luxemburg, Wit Rusland, Bulgarije en Zweden (3x thuis, alleen Wit Rusland uit), dan word je gewoon tweede. En waarschijnlijk ook wel met genoeg punten. Ik zeg niet dat dat sowieso lukt, maar het is onzin om nu al op te geven. Ook van ons als supporters wordt een topsportmentaliteit verwacht en dat houdt in dat we niet gelijk opgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan