Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Danny is vandaag niet op de training. Gaat hij dan toch weg?
Die zou vanmiddag een gesprek hebben. Dat zal wel bezig zijn, daar laat men een training niet voor schieten. De assistenten kunnen een uitlooptraining ook wel leiden.

(Maar ik hoop met je mee)
 

Batigoal

Well-known member
Wat ik dan niet snap is dat niemand in de technische staf aangeeft dat het misschien niet zo handig is om in een belangrijke wedstrijd een 17-jarige zijn debuut te laten maken.
 

JMD

Well-known member
Hoe hebben ze die man ooit kunnen aanstellen...
Tsja... Van Oostveen..

Wat vinden jullie van de optie Jaap Stam?
Te vroeg. Nog minder ervaren dan bv DeBoer. Doet het nu goed met Reading in het Championship. Laat die maar lekker eerst naar een club in de PL gaan (of promoveren met Reading), misschien een keer Ajax of PSV trainen. Daarna echt wel een goede kandidaat.

Dan zou ik nu liever Ronald Koeman zien (als het toch een Nederlander moet zijn), maar liever nog bv Olsen.
 

Mario

Well-known member
En er staan inmiddels de nodige camaraploegen voor de deur bij het Hilton.

Hij kan de eer beter aan zichzelf laten...

Bij ontslag krijgt hij waarschijnlijk ook nog wat centjes mee, wellicht voor hem ook een reden om niet zelf op te stappen.

Wat vinden jullie van de optie Jaap Stam?

Laten we daar nu niet weer aan beginnen, gewoon een trainer die in ieder geval al wat meer ervaring heeft.
Nederlander of buitenlander is wat mij betreft allemaal best.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Koeman komt never nooit.

Dat denk ik ook niet nee... Maar dat zou qua Nederlander denk ik wel de beste optie zijn. Ervaring, zowel in NL als buitenland, als speler en coach, verder de bonus dat hij zowel als trainer als als speler voor zowel Ajax als PSV als Feyenoord gewerkt heeft.
 

Mario

Well-known member
Dat denk ik ook niet nee... Maar dat zou qua Nederlander denk ik wel de beste optie zijn. Ervaring, zowel in NL als buitenland, als speler en coach, verder de bonus dat hij zowel als trainer als als speler voor zowel Ajax als PSV als Feyenoord gewerkt heeft.

Dat was idd een goede optie in 2014, maar de KNVB (lees van Oostveen) heeft dat verprutst. Sindsdien zitten we met de gebakken peren. Ik zeg niet dat we met Koeman wel succesvol zouden zijn geweest, maar ik denk niet dat het zo'n chaos was geworden onder zijn leiding.
 

stc

Well-known member
Blind is misschien wel een goede veldtrainer maar geen goede hoofdcoach.

Hopelijk komt er snel nieuws over zijn positie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Koeman komt never nooit.

Als je hem niet vraagt, dan zal je het nooit weten. Bondscoachschap staat zeker nog wel op zijn lijstje. Barcelona gaat hem deze ronde waarschijnlijk ook weer niet worden. Arsenal gaat ook niet voor hem. Ik weet niet hoeveel rek er nog in Everton zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan