Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Ergens heb ik ook wel weer medelijden met de beste man....

Het had ook zomaar goed kunnen uitpakken met de jeugdige Ajaxied.
 

De Wolf

Well-known member
Advocaat zou ook kunnen. die stopt toch na dit seizoen bij Fenerbah?e.

Daarnaast zou Erdogan het nog kunnen versnellen.
 

Mario

Well-known member
Blind laat weten voor dinsdag niet zelf op te stappen. Ik ben bang dat de KNVB vandaag ook geen besluit zal nemen. Maar goed, Fred Grim voor de groep om een wedstrijd van niets is nu wellicht ook geen optie.
 

Pascallovic

Well-known member
Blind laat weten voor dinsdag niet zelf op te stappen. Ik ben bang dat de KNVB vandaag ook geen besluit zal nemen. Maar goed, Fred Grim voor de groep om een wedstrijd van niets is nu wellicht ook geen optie.
Voor dinsdag opstappen zou ook weinig toevoegen. Deze interlandperiode afmaken en dan wegwezen.
 

JMD

Well-known member
Voor dinsdag opstappen zou ook weinig toevoegen. Deze interlandperiode afmaken en dan wegwezen.

Precies.

En waarom zouden we niet eens een keer een buitenlandse bondscoach kunnen proberen? Frank de Boer zou ik wel zien zitten als BC voor de toekomst, maar niet nu (en hijzelf kijkt ook wel uit om na de 'mislukking' bij Inter nu weer een 'zeperd' te hebben), Ronald Koeman zit bij Everton (en hoopt misschien nog op Barcelona), Cocu en Van Bronckhorst zijn ook geen opties voor nu (maar zie ik beide ook graag ooit BC worden).
 

erka

Well-known member
Slapjanus is het. Hij is 'nog best wel" strijdbaar. Hij stapt dus niet zelf op omdat hij de euros wil binnenhalen ipv zelf ontslag nemen. Serieus, elke minuut langer met Blind is verloren tijd.
 

de waan

Well-known member
Met Frank de Boer gaan we gewoon verder met het zouteloze balbezit-schuifpuzzel-voetbal. Dat lijkt me toch geen serieuze optie.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat je echt iemand nodig heeft die die gasten mentaal een beetje kan raken. We hebben geen voetballers in de wereldtop maar wie van onze poule en van de landen waar we de vorige kwalificatiecyclus ook kansloos tegen waren hebben dat wel?
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat je echt iemand nodig heeft die die gasten mentaal een beetje kan raken. We hebben geen voetballers in de wereldtop maar wie van onze poule en van de landen waar we de vorige kwalificatiecyclus ook kansloos tegen waren hebben dat wel?

Frankrijk...

Maar verder heb je gelijk...

De KNVB gaat vandaag al om de tafel met Blind zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan