Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Ik mag mijn mening toch verkondigen ?


Daarnaast heb ik gewoon gelijk. Daley is wel niet zo overschat die zou zonder kruiwagen papa nooit veder zijn gekomen dan pak hem beet FC Omniworld maar nog waarschijnlijker zou het 2e van AFC zijn paflond zijn geweest ondanks zijn prima traptechniek.

Maar ok ik zal ermee stoppen.

Volgens mij is er hier werkelijk niemand te vinden die lyrisch is over de voetbalcapaciteiten van Daley Blind hoor. Maar alleen dankzij z'n vader heeft hij Ajax 1 gehaald, selectie Oranje behaald onder v Gaal (ja, die zal echt spelers selecteren omdat ze familie zijn van iemand die hij kent), een redelijk WK hebben gespeeld en een transfer af heeft gedwongen naar MU? Danny heeft dan echt een hoop invloed in de voetbalwereld.

Verder wordt je argumentatie er niet geloofwaardiger op met je vergelijking.

Kan me voorstellen dat het vervelend wordt als je je dit serieus aantrekt.

Klopt, laat die jongen lekker ballen bij MU en maak je er niet zo druk om zou ik denken.
 

Abubakari

Well-known member
Met wie gaan we wel naar Rusland? Gaan we ?berhaupt naar Rusland?

Hangt er vanaf of we van Oostenrijk winnen las ik gister.

Ik denk niet dat we naar Rusland gaan. En dat we allemaal ouderwets blij zijn als we ons op het nippertje toch voor het EK 2020 plaatsen.
 

Mario

Well-known member
In de jaren 80 misten we 3 toernooien op rij, en werden vervolgens Europees Kampioen. Er is nog hoop ...
 

De Groene Scout

Well-known member
De wereld op z'n kop. Blind geeft de heertjes een dag vrij na de wanprestatie i.p.v. een straftraining.
Na een ontbijtje en een uurtje gymnastiek mochten alle internationals vandaag naar huis om pas morgenmiddag weer terug te komen op het trainingskamp.
 

DeMaster

Active member
Met wie gaan we wel naar Rusland? Gaan we ?berhaupt naar Rusland?

Nee wij gaan niet naar Rusland. Weer een jaar zonder Oranje op een toernooi of er moet een enorme omkeer komen, wat onder Blind zeker niet zal gebeuren.
Zag ze gisteren toch met 3en, geen enkele van hem stond op om te coachen. Gewoon 90 minuten blijven zitten. Griekenland, die laatste wordt in een kwalificatiegroep en waarin zelfs de Faer?er Eilanden nog bovenstaan en Nederland verliest van de Grieken. Weg met Blind. Grootste fout die ze in Zeist gemaakt hebben om Koeman te passeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan