Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Overigens stond vanochtend in het AD dat de KNVB gepolst heeft bij Feyenoord en PSV of er te praten valt over interlands in de Kuip en het Philips Stadion. Spelers en bondscoachen prezen de sfeer/entourage in de Kuip bij grote interlands en de intimiteit van het Philips Stadion bij interlands tegen kleinere tegenstanders.

Er werd in het artikel gerept over een verband met het feit dat de ArenA verbouwd gaat worden de komende jaren (met het oog op EURO2020), maar kan me niet voorstellen dat de ArenA dan niet beschikbaar is, want dan zou Ajax ook een paar jaar niet thuis kunnen spelen. Lijkt me niet dat dat gebeurt.

Volgens mij is er toch bij de KNVB een lichtje gaan branden. Gewoon voortaan grote duels in de Kuip/ArenA, tegen kleine tegenstanders in Eindhoven. (Arnhem/Enschede zou van mij trouwens ook mogen)
Het is een standaard vraag van de KNVB die ze om de zoveel jaar stellen. Ze zullen het ter kennisgeving aannemen en gewoon in de Arena blijven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is een standaard vraag van de KNVB die ze om de zoveel jaar stellen. Ze zullen het ter kennisgeving aannemen en gewoon in de Arena blijven.

Precies. Stel dat er brand uitbreekt, dat ze dan kunnen uitwijken naar De Kuip of het Philipsstadion.
 

DeftonesJP

New member
Overigens stond vanochtend in het AD dat de KNVB gepolst heeft bij Feyenoord en PSV of er te praten valt over interlands in de Kuip en het Philips Stadion. Spelers en bondscoachen prezen de sfeer/entourage in de Kuip bij grote interlands en de intimiteit van het Philips Stadion bij interlands tegen kleinere tegenstanders.

Er werd in het artikel gerept over een verband met het feit dat de ArenA verbouwd gaat worden de komende jaren (met het oog op EURO2020), maar kan me niet voorstellen dat de ArenA dan niet beschikbaar is, want dan zou Ajax ook een paar jaar niet thuis kunnen spelen. Lijkt me niet dat dat gebeurt.

Volgens mij is er toch bij de KNVB een lichtje gaan branden. Gewoon voortaan grote duels in de Kuip/ArenA, tegen kleine tegenstanders in Eindhoven. (Arnhem/Enschede zou van mij trouwens ook mogen)

Op zich zou het een goede zaak zijn om de interlands eerlijk te spreiden onder het volk maar het argument sfeer is meestal onzin in mijn opinie. Ik heb Gullit er weleens voor horen pleiten maar of het oranje legioen nou z'n muil houdt in de Arena of in de kuip maakt ook weinig uit. Misschien is het gerinige succes van oranje wel een zegen op lange termijn en raken we die gesponsorde lui met bossen wortelen op hun hoofd kwijt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Pff, dat filmpje van Andy en Ziyech. Wat een enorme pannenkoek is die Blind. Pas bellen met Ziyech nadat hij meldt dat hij voor Marokko kiest. Faal!
 

Susa

New member
Hij is vrees ik aan het bouwen met een team waarbij zoon Daley een prominente plek in de as zal krijgen.
 

Susa

New member
Ik dacht dat Susa een seniormember is. Hoe dan ook begint het vervelend te worden dat bij ieder bericht over Man Utd of Oranje Daley Blind erbij gehaald moet worden.

Ik mag mijn mening toch verkondigen ?


Daarnaast heb ik gewoon gelijk. Daley is wel niet zo overschat die zou zonder kruiwagen papa nooit veder zijn gekomen dan pak hem beet FC Omniworld maar nog waarschijnlijker zou het 2e van AFC zijn paflond zijn geweest ondanks zijn prima traptechniek.

Maar ok ik zal ermee stoppen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik mag mijn mening toch verkondigen ?


Daarnaast heb ik gewoon gelijk. Daley is wel niet zo overschat die zou zonder kruiwagen papa nooit veder zijn gekomen dan pak hem beet FC Omniworld maar nog waarschijnlijker zou het 2e van AFC zijn paflond zijn geweest ondanks zijn prima traptechniek.

Maar ok ik zal ermee stoppen.

Hahaha en dan ook nog beweren dat je gelijk hebt.
 

Janssen

Well-known member
Kan me voorstellen dat het vervelend wordt als je je dit serieus aantrekt.

Verder heeft Susa inderdaad gelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan