Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Hij is supersnel die kenny zeggen ze en aangezien ausputser Daley B niet kan sprinten snap ik dit wel.

Ach weet je het zal allemaal wel. 2x winnen en alles is weer hosanna mocht dit niet lukken dan weet Blind wat er gaat gebeuren.
 

Eresd?g?

Banned
Ok? 5 wedstrijden volledig anoniem meehobbelen bij Ajax is dus al voldoende voor een selectie. Ik krijg het mijn strot bijna niet uit, maar dan zou Karsdorp nog stukken logischer zijn. Of Janmaat. Of Verhaegh. Of Diks. Of Van Anholt. Of Van Rhijn.
Ik ga hier niemand op lopen hemelen ofzo, maar hij heeft wel indruk op me gemaakt. Hij heeft echt een fantastische tackle en is bijna niet te passeren. Maar natuurlijk is dit wel heel erg snel. Laat ik zeggen dat ik Riedewald logischer vindt gezien de beperkte hoeveelheid centrale linksbenige verdedigers.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga hier niemand op lopen hemelen ofzo, maar hij heeft wel indruk op me gemaakt. Hij heeft echt een fantastische tackle en is bijna niet te passeren. Maar natuurlijk is dit wel heel erg snel. Laat ik zeggen dat ik Riedewald logischer vindt gezien de beperkte hoeveelheid centrale linksbenige verdedigers.
Niet doen.
 

Keyser S?ze

New member
Die arme Tete kan er natuurlijk zelf helemaal niks aan doen dat hij nu een soort nationaal pispaaltje aan het worden is. Met dank aan de twee onbenullen Blind en Van Basten.
 

Batigoal

Well-known member
Die arme Tete kan er natuurlijk zelf helemaal niks aan doen dat hij nu een soort nationaal pispaaltje aan het worden is. Met dank aan de twee onbenullen Blind en Van Basten.

Van Basten heeft indirect de carri?re van Ugur Yildirim vernield, dus dat risico bestaat.
 

Fabian

Active member
Dost bewijst zich in de Bundesliga. De Jong heeft zich nergens anders bewezen dan in de Eredivisie.

Er valt wat voor te zeggen.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind de Jong technisch wat sterker. Met Robben en Depay op de zijkanten krijg je als spits toch nauwelijks kansen, dus dan maar de betere voetballer.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind de Jong technisch wat sterker. Met Robben en Depay op de zijkanten krijg je als spits toch nauwelijks kansen, dus dan maar de betere voetballer.
Met de aanwezigheid van Robin van Persie en Klaas Jan Huntelaar zal een de Jong niet mogen starten en indien hij gebruikt zal worden dan is het uit noodzaak omdat we het via pompen of verzuipen moeten gaan forceren. Dan heb je niet echt een technisch sterkere speler nodig maar een lange pinchhitter. Voor die rol zou ik voor Dost kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan