Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Het hele weekend zitten ze voor Eredivisie Live en dan nu net doen of ze Tete niet kennen. Nou moet ik eerlijk zeggen dat in de eredivisie de defensie van Ajax ook zelden in beeld komt, dus vooruit, maar Tete is dus de rechtsback van koploper Ajax (5 wedstrijden op rij de nul). Topper dus.
 

erka

Well-known member
Het hele weekend zitten ze voor Eredivisie Live en dan nu net doen of ze Tete niet kennen. Nou moet ik eerlijk zeggen dat in de eredivisie de defensie van Ajax ook zelden in beeld komt, dus vooruit, maar Tete is dus de rechtsback van koploper Ajax (5 wedstrijden op rij de nul). Topper dus.

Oh die.
 

Fabian

Active member
Ik ken hem wel. Overigens zit ik niet het hele weekend voor Eredivisie Live. Op een gegeven moment gaat dat toch pijn doen.
 

Keyser S?ze

New member
Die Tete moet wel een enorm gigasupertalent zijn. Als je sneller geselecteerd wordt voor Oranje dan pak 'm beet Gullit of Van Basten dan ben je een hele grote hoor. Zelfs ene Cruijff deed er langer over.
 

Fabian

Active member
Die Tete moet wel een enorm gigasupertalent zijn. Als je sneller geselecteerd wordt voor Oranje dan pak 'm beet Gullit of Van Basten dan ben je een hele grote hoor. Zelfs ene Cruijff deed er langer over.

Maduro was er volgens mij ook ooit heel snel bij. Veltman...
 

erka

Well-known member
Ik begrijp het wel hoor. Het meest talentvolle Ajax OOIT. Ja, daar kun je niet omheen.
 

Keyser S?ze

New member
Maduro werd na 5 eredivisie wedstrijden al geselecteerd door Van Basten die dat goed gezien had want Maduro werd later echt een grote speler in Europa.
 

De Groene Scout

Well-known member
Plaatsing is nu een formaliteit. Dat is een eitje met deze selectie. We moeten verder kijken en de lat hoger leggen.
"Hoe dik winnen we de finale in Frankrijk" lijkt nu een betere topic-titel.
 

Keyser S?ze

New member
Sterker nog, ik denk dat Van der Wiel binnenkort bedankt voor Oranje. Die zal zich realiseren dat een basisplaats in Oranje de komende 10 jaar er niet meer in zit.
 

RickPSV

Active member
Naja, toen van Gaal in 2012 de selectie omgooide dachten we ook dat word niks maarja, halve finale WK gehaald.
 

Maasveld

Well-known member
Ok? 5 wedstrijden volledig anoniem meehobbelen bij Ajax is dus al voldoende voor een selectie. Ik krijg het mijn strot bijna niet uit, maar dan zou Karsdorp nog stukken logischer zijn. Of Janmaat. Of Verhaegh. Of Diks. Of Van Anholt. Of Van Rhijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan