Zonder Blind (niet?) naar Rusland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik snap niet dat ie niet gewoon de hele Ajax defensie selecteert en opstelt, 5 wedstrijden op rij de nul gehouden, niks mis mee toch?
 

RickPSV

Active member
volgende keer zit brenet erbij.
Robben is btw de nieuwe vaste aanvoerder van Oranje in plaats van van Persie.
Ik verwacht btw dat Zoet 1 van de 2 wedstrijden gaat spelen aangezien hij opgeroepen is.
 
Laatst bewerkt:

RickPSV

Active member
Wat is er mis met Jeroen Zoet als 3e?

Ik vind hem in ieder geval beter dan Vermeer.
Vraag me alleen af wat Blind's reden is om Robben vaste captain te maken in plaats van Van Persie en waarom hij zo snel Riedewald en Tete erbij stopt.
 

Fabian

Active member
Definitieve selectie:

Ibrahim Afellay, Vurnon Anita, Daley Blind, Jeffrey Bruma, Jasper Cillessen, Memphis Depay, Klaas-Jan Huntelaar, Luuk de Jong, Davy Klaassen, Terence Kongolo, Tim Krul, Bruno Martins Indi, Luciano Narsingh, Robin van Persie, Quincy Promes, Ja?ro Riedewald, Arjen Robben, Wesley Sneijder, Kenny Tete, Stefan de Vrij, Gregory van der Wiel, Georginio Wijnaldum en Jeroen Zoet.

:eek:mg::eek:mg::eek:mg:

Ik vul het even extra aan... los van die Ajacieden

Affelay... waarom? Van der Wiel speelt niet (en dan nog Janmaat slachtofferen). BMI speelt niet. Bruma vind ik gewoon slecht.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind hem in ieder geval beter dan Vermeer.
Vraag me alleen af wat Blind's reden is om Robben vaste captain te maken in plaats van Van Persie en waarom hij zo snel Riedewald en Tete erbij stopt.

Wellicht vindt Blind dat Robben een betere leider is.

Waarom heeft Blind eigenlijk Robben captain gemaakt, van Persie was toch niet zo slecht als aanvoerder bij Oranje?

Wellicht vindt Blind dat Robben een betere leider is.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou gewoon eens een keer de beste spelers opgeroepen zien, ipv de grootste talenten.

Allemaal leuk en aardig, maar zo'n van der Wiel weet hoe het werkt, daar hoe je echt niet wekelijks bij PSG in de basis voor te staan. Janmaat idem. Het zijn toevallig wel twee CRUCIALE duels die er aan komen.

Nee, we halen een jonkie met een handvol Eredivisieduels tegen NEC en Willem II erbij.
 

SanMark.

Well-known member
RvP heeft helemaal niets in zich wat hem een leider maakt.

Prima keuze van Blind om Robben aanvoerder te maken dat was ook op het WK de ware leider in het team.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zou gewoon eens een keer de beste spelers opgeroepen zien, ipv de grootste talenten.

Allemaal leuk en aardig, maar zo'n van der Wiel weet hoe het werkt, daar hoe je echt niet wekelijks bij PSG in de basis voor te staan. Janmaat idem. Het zijn toevallig wel twee CRUCIALE duels die er aan komen.

Nee, we halen een jonkie met een handvol Eredivisieduels tegen NEC en Willem II erbij.

vd Wiel die alleen maar dramatisch slechte wedstrijden heeft gespeeld deze EK kwalificatie?
Van mij hoeft Tete heus niet gelijk in de basis, maar vd Wiel en Janmaat hebben toch vrij weinig laten zien deze kwalificatie.
 

Hankie

Well-known member
Ondanks de rare keuze ben ik van de mening de spelers die het beste in vorm zijn te selecteren.
 

erka

Well-known member
Wie is Tete? Echt nog nooit van gehoord.

Volgende keer graag Piet van de Keuken uit Lutjebroek selecteren.
 

Fabian

Active member
Hm... voor iemand voor wie ik niet besta, ben je opvallend reagerend.

On-topic. Kutselectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan