Zondag derde divisie 2018/2019

Jacco

Well-known member
Vrolijke hondje? Ongedierte bedoel je.

Sommige hondenbezitters zijn te vergelijken met mensen die lachend met een pistool rondzwaaien, je uitlachen als je daar verschrikt naar kijkt en daarbij uitroepen "hij doet niets hoor".
 

Unregistere

Well-known member
Nou nou, hebben we hier te maken met een hondenhater?

adorable-cute-funny-dog-puppy-animated-gif-3.gif
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik weet ook wel dat het 20 is, maar op een telefoon druk je al gauw op iets anders haha.

Ik heb nog geen hinder ondervonden van dieren. Bij Westlandia dacht ik dit seizoen dat er een loslopende hond het veld op zou rennen, maar dat bleek mee te vallen.

Succes allemaal morgen, ik zal naar de wedstrijd Quick '20 tegen EVV. En daarvoor naar de IKEA in Hengelo, maar dat terzijde haha.
 

Unregistere

Well-known member
Niet vergeten om een lekkere bodem te leggen met wat Zweedse balletjes bij IKEA, SC Heerenveen.

Succes weer allemaal vanmiddag!
 

De Groene Scout

Well-known member
Blijft een beetje puzzelen in de achterste linie met 4 afwezigen. Vandaag mag A-junior Stan Wonnink het links acht proberen. Mooie speler, eigenlijk meer middenvelder.
Rest van de opstelling logisch en ongewijzigd. HUP HSC!!!
 

Unnekuukse

Active member
JVC Cuijk bij rust 0-2 achter. Dubieuze beslissingen (overtreding op JVC’er voorafgaande aan strafschop en ten onrechte afgekeurde treffer van JVC Cuijk bij de stand 0-1) nekken JVC Cuijk, maar eerlijkheidshalve is de voorsprong van TEC desondanks wel verdiend.

UPDATE: het is 0-4 geworden. Na rust was het een gezapig partijtje, waarin JVC Cuijk nauwelijks nog kansen kreeg en TEC de promotie naar de 2e divisie veilig stelde.
De late treffer van Quick 20 tegen EVV zorgt er voor dat JVC Cuijk nog steeds een puntje voorsprong heeft op de p/d-plekken. EVV ontvangt op de laatste speeldag het uitgebluste UNA, terwijl JVC Cuijk (14 tegendoelpunten in de laatste drie wedstrijden!) op bezoek moet bij OJC dat nog steeds rechtstreeks kan degraderen.
Ik voorspel slecht weer voor JVC Cuijk.
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Felicitaties aan Fregge. Blauw Geel is nu wel veilig.
Mooi ook voor onze spits Jeroen van Schoonhoven. Misschien niet de meest behendige speler, maar wel een speler die, ook in deze fase waarin anderen hun koppie laten hangen, blijft knokken voor zijn team en een beter resultaat. Jeroen verdient het om in de 3e divisie te blijven voetballen.
 

Fregge

Well-known member
Ik ben er nog niet helemaal zeker van hoor, maar wel heel fijn dat we het in eigen hand hebben. Prachtige overwinning ook weer!
 

Unregistere

Well-known member
De felicitaties gaan naar Groene en Waan, wiens favorieten definitief veilig zijn. Lekker hoor!

Ook voor Fregge ziet het er zonnig uit, al is Blauw Geel er nog niet officieel.

Bovenin dus promotie voor TEC, maar Jong FC Volendam nog altijd koploper. Al maakt dat voor TEC niet uit. Wel voor Jong Sparta, dat degradeert als Jong Volendam kampioen wordt.

GOES verliest verrassend bij HBS. Diverse bronnen melden echter dat ze toch periodekampioen zijn. Ik denk persoonlijk dat ze nog een puntje nodig hebben, omdat volgens mij Jong Volendam de periode nog kan winnen. Dan wordt die titel verdeeld via de reguliere ranglijst, net als die van promovendus TEC, en in theorie kan UNA dan nog langs GOES. Maar misschien zie ik iets over het hoofd, @Forza AZ en @Joost?

Dongen speelde zich ook veilig, terwijl Quick '20 en OJC de strijd om de laatste degradatieplaats nog een weekje spannend houden. Benieuwd naar de ervaringen van SC Heerenveen.

Volgend seizoen komt in elk geval Groene Ster er bij in deze afdeling. Zij werden vandaag kampioen in de hoofdklasse B.
 
Bovenaan