WK vrouwen 2019

Friesland

Well-known member
Tja, dat krijg je ervan als je niet naar Vera Pauw luistert, dan verlies je met 13-0.

Deze 13-0 is een nieuw record voor het WK. Het vorige record stond op 11-0 en stamde uit 2007, toen Duitsland van Argentini? won. Ik kan mij nog herinneren dat ik daar een stukje van heb gezien op Eurosport. De commentator zei toen iets in de trant van "dit zal Blatter en de FIFA niet zo leuk vinden, want die willen het toernooi gaan uitbreiden. Dan helpt deze uitslag niet erg mee."
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat Thailand met een wild-card meedoet?

Ze hebben veel geluk gehad met de loting in de kwalificatie. In de eerste ronde zaten ze in een poule met Taiwan, Palestina, Libanon en Guam. De laatste 2 hebben zich vervolgens teruggetrokken en door een 1-0 overwinning tegen Taiwan (nadat beiden Palestina hadden verslagen) haalden ze het Aziatische kampioenschap. Daarin zaten ze in een poule met China, de Filipijnen en (het erg zwakke) gastland Jordani?. Van China verloren ze ruim, van Jordani? wonnen ze ruim (net als de andere 3 ploegen in de poule) en een 3-1 tegen de Filipijnen was genoeg voor de halve finale en een plaats op het WK.
 

Unregistere

Well-known member
Thailand moet gewoon nog even warm draaien, niks aan de hand. De wereldkampioen begint wel vaker matig aan het toernooi.

687474703a2f2f7075752e73682f6c397441432f316432336564653266612e676966


In de volgende wedstrijd lopen zij weer over de ander heen, zoals normaal.
 

Joost

Well-known member
Natuurlijk niet, dit zijn al de kleinere stadions in Frankfrijk met meestens capaciteit tussen de 20 en 30.000.
Daarnaast zou je dan al in echt kleine plaatsen uitkomen.
 

erka

Well-known member
En Frankrijk is geen Duitsland waar je nog een Vrouwen WK Klootschieten kan organiseren en het Olympisch Stadion van Berlijn zit nog vol, bij wijze van.
 

Janssen

Well-known member
Haha jongens toch die eigen goal, zullen we ajb heel snel kappen met het uitzenden van dit geklooi?
 
Bovenaan