Pascallovic
Well-known member
Dat lijkt me voor een tv-recensent een vrij ongezond uitgangspunt eerlijk gezegd.
Nu is het zijn van een tv-recensent ook niet heel ingewikkeld. Je moet tv-kijken en je mening geven.
Dat lijkt me voor een tv-recensent een vrij ongezond uitgangspunt eerlijk gezegd.
Ik vind die hele Angela De Jong echt geen flikker aan. Een nare stem heeft ze en ze komt teveel op TV.
Angela de Jong moet in de fik.
Hulde! :duim:
De vrouwen eredivisie heeft dus geen niveau. Knap dat die dames dan wel op het hoge niveau van het WK meekunnen.
Ze heeft Humberto, Twan Huys en RTL Late night kapot gemaakt. Dat heeft ze dan wel weer goed gedaan.
Zowaar een keepster die een penalty stopt; Correa van Argentini?. Netjes gedaan.
Nee hoor, bleef heel netjes lang staan en dook naar de goede hoek. Credits zijn hier echt voor de keepster, die voor de rest ook een hele puike partij speelt met goede reddingen.Geluk? Bleef toevallig staan? Extreem ingeschoten?
Daar heb je een punt.
Maar degene die Angela de Jong kapot kan maken, verdient een lintje.
Geluk? Bleef toevallig staan? Extreem ingeschoten?
In de samenvatting van Jamaica gelukkig weer een grabbelaar. Die stond al bij de paal voordat een strafschop genomen werd en had nog wat rare acties.
De vrouwelijke Jasper Cillissen?Prima redding. En zo zaten er nog een paar in de samenvatting.
In de samenvatting van Jamaica gelukkig weer een grabbelaar. Die stond al bij de paal voordat een strafschop genomen werd en had nog wat rare acties.