WK vrouwen 2019

Unregistere

Well-known member
Ah, je mag dus gewoon iemand doormidden schoppen, zolang je de bal maar speelt.

giphy.gif
 

Pascallovic

Well-known member
Snap de logica sowieso niet. Het is duidelijk dat er een publiek voor is gezien de kijkcijfers, maar dan hoef ik er toch nog niet naar te willen kijken? Ik ga ook niet roepen dat het van de buis moet, want er wordt ook voldoende uitgezonden wat anderen geen niveau vinden hebben en waar ik dan weer met plezier naar kijk. Echter vind ik het hypocriet dat dit allemaal zogenaamd geweldig en belangrijk is, terwijl er geen hond in de Eredivisie voor vrouwen is ge?nteresseerd. Waar zijn al die ge?nteresseerden in het vrouwenvoetbal dan gebleven?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Snap de logica sowieso niet. Het is duidelijk dat er een publiek voor is gezien de kijkcijfers, maar dan hoef ik er toch nog niet naar te willen kijken? Ik ga ook niet roepen dat het van de buis moet, want er wordt ook voldoende uitgezonden wat anderen geen niveau vinden hebben en waar ik dan weer met plezier naar kijk. Echter vind ik het hypocriet dat dit allemaal zogenaamd geweldig en belangrijk is, terwijl er geen hond in de Eredivisie voor vrouwen is ge?nteresseerd. Waar zijn al die ge?nteresseerden in het vrouwenvoetbal dan gebleven?

De vrouwen eredivisie heeft dus geen niveau. Knap dat die dames dan wel op het hoge niveau van het WK meekunnen.
 

erka

Well-known member
Snap de logica sowieso niet. Het is duidelijk dat er een publiek voor is gezien de kijkcijfers, maar dan hoef ik er toch nog niet naar te willen kijken? Ik ga ook niet roepen dat het van de buis moet, want er wordt ook voldoende uitgezonden wat anderen geen niveau vinden hebben en waar ik dan weer met plezier naar kijk. Echter vind ik het hypocriet dat dit allemaal zogenaamd geweldig en belangrijk is, terwijl er geen hond in de Eredivisie voor vrouwen is ge?nteresseerd. Waar zijn al die ge?nteresseerden in het vrouwenvoetbal dan gebleven?

+1
 

Atreides

Well-known member
Feyenoord had vorig jaar na Ajax de meeste toeschouwers, maar was qua voetbal toch niet echt om over naar huis te schrijven....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wereldwijd hebben miljoenen mensen gekeken naar de Champions League finale. Moet wel een topwedstrijd zijn geweest dus!
 

Batigoal

Well-known member
In haar vak is veel kijkers hetzelfde als veel kwaliteit. Logisch dat ze deze redenatie ook naar andere sectoren doortrekt. Jammer dat niemand van de redactie haar heeft verteld dat deze redenatie in haar column mank gaat.
 

JFK

Well-known member
Ik vind die hele Angela De Jong echt geen flikker aan. Een nare stem heeft ze en ze komt teveel op TV.
 
Bovenaan