Zelfs de Zweedse vrouwen tegen het volstrekt lachwekkende Thailand hebben echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeel tijd nodig om tot een schot te komen. Is vrouwen ooit wel eens verteld dat je ook in 1x mag schieten?
Ik zie trouwens af en toe flarden bij het zappen, net zoals bij elke andere sport. Voordat we daar weer gezeik over krijgen.
Het niveau van de VS valt me niet tegen, zou er zeker een paar doen.
Wat een triest figuur die Makkelie.
Zit achter het VAR-schermpje en geeft eerst Frankrijk een dubieuze pingel en als die dan gemist wordt, laat hij hem overnemen omdat de keeper 1 cm voor de doellijn stond.
Tja, liep niet zo lekker voor het thuisland, dan moet er even hulp van buitenaf komen.
Zit achter het VAR-schermpje en geeft eerst Frankrijk een dubieuze pingel en als die dan gemist wordt, laat hij hem overnemen omdat de keeper 1 cm voor de doellijn stond.
Tja, liep niet zo lekker voor het thuisland, dan moet er even hulp van buitenaf komen.
Je dacht, ik ga mezelf weer 2x drie kwartier martelen?
Het niveau van de VS valt me niet tegen, zou er zeker een paar doen.
Hope Solo?