WK vrouwen 2019

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Zelfs de Zweedse vrouwen tegen het volstrekt lachwekkende Thailand hebben echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeel tijd nodig om tot een schot te komen. Is vrouwen ooit wel eens verteld dat je ook in 1x mag schieten?

Ik zie trouwens af en toe flarden bij het zappen, net zoals bij elke andere sport. Voordat we daar weer gezeik over krijgen.

Ik volg dit WK zeker wel, al volg ik het WK cricket wat meer. Ik zag de eerste helft van deze wedstrijd omdat er een regenonderbreking was bij India - Pakistan, maar nu is deze licht beladen cricketwedstrijd weer bezig, dus ben ik weer overgeschakeld.
 

DeMaster

Active member
Duitsland wint met 4-0 van Zuid-Afrika en gaat als groepswinnaar door. Ook Spanje en China zijn beide door; de wedstrijd eindigde in 0-0.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een triest figuur die Makkelie.
Zit achter het VAR-schermpje en geeft eerst Frankrijk een dubieuze pingel en als die dan gemist wordt, laat hij hem overnemen omdat de keeper 1 cm voor de doellijn stond.
Tja, liep niet zo lekker voor het thuisland, dan moet er even hulp van buitenaf komen.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een triest figuur die Makkelie.
Zit achter het VAR-schermpje en geeft eerst Frankrijk een dubieuze pingel en als die dan gemist wordt, laat hij hem overnemen omdat de keeper 1 cm voor de doellijn stond.
Tja, liep niet zo lekker voor het thuisland, dan moet er even hulp van buitenaf komen.

Nou ik denk dat je dit nu continue gaat zien. En het was een 100% penal.









Zit ik hier gewoon te lullen over Frankrijk - Nigeria. Ik heb echt geen leven.
 

Maasveld

Well-known member
Wat een triest figuur die Makkelie.
Zit achter het VAR-schermpje en geeft eerst Frankrijk een dubieuze pingel en als die dan gemist wordt, laat hij hem overnemen omdat de keeper 1 cm voor de doellijn stond.
Tja, liep niet zo lekker voor het thuisland, dan moet er even hulp van buitenaf komen.

Wat was er precies dubieus aan die penalty?
 

erka

Well-known member
Wat een triest figuur die Makkelie.
Zit achter het VAR-schermpje en geeft eerst Frankrijk een dubieuze pingel en als die dan gemist wordt, laat hij hem overnemen omdat de keeper 1 cm voor de doellijn stond.
Tja, liep niet zo lekker voor het thuisland, dan moet er even hulp van buitenaf komen.

Je dacht, ik ga mezelf weer 2x drie kwartier martelen?
 

De Groene Scout

Well-known member
Die Franse was aan het fopduiken en kreeg in die duik nog een tikje in de kuit mee.
Maar die pingel over laten nemen sloeg natuurlijk nergens op. Fransen liepen ook nog eens te vroeg in, maar dat mocht dan weer wel.
 
Bovenaan