[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ik snap t gezeur ook niet echt. Je mist een dozijn a spelers en meest ervaren spelers in tweede helft waren Bruma en Stekelenburg. Veld was erbarmelijke en je wint gewoon met twee goals verschil. Prima toch? Inpakken en wegwezen. Het oogstrelende voetbal komt op het WK in Rusland wel :)
 

Pascallovic

Well-known member
Je hoopt natuurlijk dat als je eenmaal voorstaat er geen gelijkmaker meer komt. Van een aantal spelers had ik meer verwacht, maar voor de rest zat er niet veel meer in gisteren.
 

Mario

Well-known member
Robben slaat de spijker op de kop : als je naar het WK wil, dan zal het niveau omhoog moeten.

De spelers die gisteren ontbraken maken het verschil normaal ook niet.
 

Abubakari

Well-known member
Robben slaat de spijker op de kop : als je naar het WK wil, dan zal het niveau omhoog moeten.

De spelers die gisteren ontbraken maken het verschil normaal ook niet.

Laat Robben eerst maar eens fit blijven in plaats van met dooddoeners te strooien.
 

Mario

Well-known member
Luxemburg was lastig, schopten er flink op los ... of ze kunnen er gewoon niets van.
 

Abubakari

Well-known member
Robben slaat de spijker op de kop : als je naar het WK wil, dan zal het niveau omhoog moeten.

Is dit trouwens dezelfde Robben die tijdens de vorige kwalificatie voor het EK op hetzelfde lage niveau speelde als de rest? Die ook -als ie eens fit was- vrijwel die hele kwalificatie als een natte krant speelde? Hij had beter toen zijn eigen niveau omhoog kunnen brengen, hadden we het EK misschien w?l gehaald. De laatste goeie wedstrijd van Robben in Oranje dateert inmiddels ook van het WK 2014.
Ik vind sowieso dat iemand die na een jaar eindelijk weer eens fit is en bij het eerste het beste pijntje alweer na 1 helft afhaakt zich beter gewoon maar even stil kan houden.

Maar goed, we strijden om plek 2, moeten hopen dat we op die UEFA ranglijst nog wat stijgen, anders tref je Itali? misschien nog en voor plek 2 liggen we mooi op schema.
 

Jozsef

New member
Mooi kut. Benieuwd hoe Blind dit gaat handelen. BMI blijft toch een gok met zoveel ruimte in je rug. Dan toch maar Hoedt denk ik.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi kut. Benieuwd hoe Blind dit gaat handelen. BMI blijft toch een gok met zoveel ruimte in je rug. Dan toch maar Hoedt denk ik.

Drie spelers voor twee posities centraal achterin. Van het trio BMI, Hoedt, De Ligt gaan er sowieso twee spelen. Wat een armoede... Alles op de aanval dan maar.
 

Pascallovic

Well-known member
Eventueel kan Veltman nog centraal als je een beetje ervaring wilt. Wellicht nog wel de meest 'veilige' optie.

Dit wordt hem: Zoet; Karsdorp, de Ligt, BMI, Blind; Wijnaldum, Klaassen, Strootman; Robben, Dost en Promes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan