[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

• Nederland wint (met gemak)

Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

Stemmen: 2 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
En na afloop concludeert iedereen dat de Ligt de beste verdediger was vanavond en zegt totaal gestoorde Bernardo niks meer over de Ligt. :eek:
Hup Nederland, Hup de Ligt, Hup Blind!
Onzin. Ik hoop oprecht dat het goed afloopt, maar dit risico neem je gewoon niet. Voor die jongen ook nirt goed hoor. Krankzinnig dit.

stc

Well-known member
Leuk voor de Ligt dat hij speelt. Dit is gewoon het beste elftal wat Bulgarije keihard gaat oprollen en met een nulletje of 6 van de mat speelt....

JFK

Well-known member
De op ??n na meest productieve speler van Europa is armoede?

Ja, ik vind Dost geen Europese top. Je kan je ook afvragen of de Oortugese competitie wel zo goed is. Ook daar heb je een top 3 net zoals in Nederland.

(Zal je net zien dat Nederland met 0-4 gaat winnen, door 4 goals van Dost)

Miramar

Well-known member
Gewoon 1-5 met De Ligt als uitblinker. Klaassen gaat eruit met een blessure en de 7532 toeschouwers vermaken zich prima. Tom Egbers blijft achter in Sofia.

Abubakari

Well-known member
Onzin. Ik hoop oprecht dat het goed afloopt, maar dit risico neem je gewoon niet. Voor die jongen ook nirt goed hoor. Krankzinnig dit.

Zit jij nou aan mijn oordeel te twijfelen Jozsef Forever? :cab:

Read my bips, komt helemaal goed met de Ligt vanavond. Of het met de rest ook goed komt weet ik niet, maar overde Ligt maak ik mij geen enkele zorg.

gevegt

Well-known member
Ja, ik vind Dost geen Europese top. Je kan je ook afvragen of de Oortugese competitie wel zo goed is. Ook daar heb je een top 3 net zoals in Nederland.

(Zal je net zien dat Nederland met 0-4 gaat winnen, door 4 goals van Dost)

Dan is hij natuurlijk wel rijp voor een topclub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan