[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeMaster

Active member
flf.jpg
ylDkzz-i.png




Op zondag 13 november om 18:00 uur staat de laatste WK kwalificatiewedstrijd van 2016 op het programma. Nederland gaat op bezoek bij Luxemburg. De wedstrijd vindt plaats in het Stade Josy Barthel in Luxemburg Stad. De laatste ontmoetingen tussen Nederland en Luxemburg dateren in 2006 en 2007 voor het EK in 2008, toen beide wedstrijden nipt werden gewonnen (0-1 en 1-0)
Voorafgaand aan dit duel speelt Oranje op woensdag 9 november nog een oefeninterland tegen Belgi? in de Amsterdam ArenA.

Stand Groep A na 3 wedstrijden:

1. Frankrijk
2. Zweden
3. NEDERLAND
4. Bulgarije
5. Wit-Rusland
6. Luxemburg
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Ik ben heel erg benieuwd of Thill gaat spelen bij Luxemburg. Dat moet volgens de verhalen toch wel het grootste talent ooit zijn uit Luxemburg. Bayern wilde hem afgelopen zomer kopen, maar Thill zelf dacht bij Metz gauw basisspeler te worden. Iets wat hem overigens nog niet is gelukt. Maar hij is ook pas 16 jaar.
 

DeMaster

Active member
Gelijkspel. Luxemburg wordt onderschat. Het land heeft immers na 3 wedstrijden 4 doelpunten gemaakt. Luxemburg verloor nipt bij Bulgarije (4-3) en verloor thuis van Zweden (0-1).
 

Janssen

Well-known member
Ik zie zojuist hoe het veld en ik zie dat Robben gaat spelen. Die is straks weer een paar maanden zoet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan