[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik ben er van overtuigd dat we beter kunnen als wat er vanavond gebeurd is.

Ik ook, tot nu toe was het tijdens deze kwalificatie ook daadwerkelijk een stuk beter. Sterker nog, had je vanavond gewonnen dan had je gewoon op schema gelegen ervan uitgaande dat je het om de eerste plaats aflegt tegen Frankrijk. Het is alleen dat de ondergrens bij deze generatie/selectie altijd op de loer lijkt te liggen. En dat het ook niet toevallig is dat we ook op clubniveau in Europa in een flinke dip zitten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Opflikkeren met die softe lul van een Blind.

Dit kan toch niet man? Twee toernooien op rij missen. Mentaal probleem. Zo'n Strootman moet je na 25 minuten wisselen, arrogante lamzak. Wat is er met die vent gebeurd?

Nu ingrijpen, zodat je in september nog iets kunt gaan doen. Dit slaat nergens op. Zaaddodend kutvoetbal, zonder ook maar iets te cre?ren. En dan wissels verkloten in de pauze zonder va banque te gaan spelen. En dan gooi je De Jong erbij en blijf je met vier achterin staan, waardoor je geen tweede ballen pakt en dus nog niks opschiet.

Blind/Grim allemaal opflikkeren en ook Van Oostveen nog het land uitzetten. Die heeft dit geintje bedacht.
 

Bernardo

Well-known member
De KNVB gaat zondagmiddag al om de tafel zitten met bondscoach Danny Blind. Dat verklaarde Jean-Paul Decossaux aan het ANP. Decossaux is de commercieel directeur van de nationale voetbalbond die sinds het vertrek van algemeen directeur Bert van Oostveen de hoogste in rang is bij de KNVB.

"Het lijkt me duidelijk dat we goed moeten praten", zei Jean-Paul Decossaux zondag voordat het Nederlands elftal in Sofia in het vliegtuig naar Amsterdam stapte. "Misschien dat er snel duidelijkheid is, misschien ook niet. Dan moeten we even de tijd nemen. Aan overhaaste beslissingen heb je niets. Veel meer kan ik nu niet zeggen. Dat begrijp je toch wel." (NOS)

Kan zijn spullen wel gaan pakken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hij mag van mij ook weg hoor maar met een andere coach ga je je met dit zooitje ook niet meer kwalificeren.
 

Mario

Well-known member
Hij mag van mij ook weg hoor maar met een andere coach ga je je met dit zooitje ook niet meer kwalificeren.

Dat zullen we gewoon moeten accepteren, de focus moet naar kwalificatie voor het EK2020. De vijver waar de volgende BC uit moet vissen, blijft echter hetzelfde.

De keuze voor een nieuwe BC is wat Nederlandse trainers betreft ook niet zo groot op dit moment. Dan kom je uit bij Frank de Boer. Anders een buitenlander, al zie ik de KNVB dat niet zo snel doen.
 

De Wolf

Well-known member
Dat zullen we gewoon moeten accepteren, de focus moet naar kwalificatie voor het EK2020. De vijver waar de volgende BC uit moet vissen, blijft echter hetzelfde.

Vangt onze bondscoach wel de beste vissen? Een de Ligt is nog een guppy.
 

Eef de Kip

Well-known member
Gevoelsmatig denk ik eerlijk gezegd niet dat de Boer hier wonderen mee gaat verrichten hoewel ik wel denk dat hij logischer keuzes maakt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb geluk gehad gisteren, er was geen scherm voor het voetbal bij het darttoernooi :rumcolaa:

Niks gezien dus, dat ga ik maar zo houden.
 

de waan

Well-known member
Wat een geluk dat mijn oude vader gisteren jarig was, dus deze kwelling is mij bespaard gebleven.
 

Batigoal

Well-known member
Ik behoor bij de gelukkigen die gisteravond niks van de wedstrijd heeft gezien. Al kon ik vanmorgen de verleiding niet weerstaan om een samenvatting te kijken. Fijn dat Ajacied Blind onze De Ligt heeft geknakt voor de komende paar maanden.
 

U.G.

Well-known member
Ik ook, tot nu toe was het tijdens deze kwalificatie ook daadwerkelijk een stuk beter. Sterker nog, had je vanavond gewonnen dan had je gewoon op schema gelegen ervan uitgaande dat je het om de eerste plaats aflegt tegen Frankrijk. Het is alleen dat de ondergrens bij deze generatie/selectie altijd op de loer lijkt te liggen. En dat het ook niet toevallig is dat we ook op clubniveau in Europa in een flinke dip zitten.

Ik heb dit gisteren niet gezien, alleen 's nachts nog wat beelden. Ik heb het nl niet zo met C-wedstrijden.........nee hoor, tranquilo, UGjokes. Maar ik hoef geen nostradamus te zijn om te weten dat dit onder Blind iig echt nooit meer goed gaat komen. Even het resetknopje indrukken lijkt me meer dan een logische next move, spelers spelen zonder geen enkele vertrouwen. Er is heus nog wel wat materiaal dat juist vanuit Oranje de sprong kan maken naar de broodnodige Europese top, maar als je zo speelt. Ga met een andere coach weer op de bluf spelen en get your act together want volgend jaar heb ik gewoon weer zin in een good old Oranje-Portugal clash in de halve finale.. in St. Petersburg ofzo.
 

Abubakari

Well-known member
Ik denk ook dat Blind beter zijn biezen kan gaan pakken, ik ben er alleen niet zo van overtuigd dat deze faalselectie het onder een andere bondscoach wel opeens laat zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan