Zoet en Hoedt speelden foutloos.
Even teruggespoeld naar het begin van het interview:
Ik ga even lekker zuipen, wat dacht je daar van?
Zoet zeker niet. Hoedt wel.
Ik denk het wel. Toen Advocaat erbij kwam om mee te helpen ging het echt wel beter dan dit. Advocaat is nu alweer een tijdje weg en het is weer net zo flut als in de EK-kwalificatie. Ik geloof er niet in dat ?lke coach het beter zou doen, maar toppers als Advocaat en Van Gaal halen hier echt wel meer uit.
Jeroen heeft een fout gemaakt? Wanneer dan?
Die 2-0 had ie wel kunnen hebben hoor.
Nu pas?
Die 2-0 had ie wel kunnen hebben hoor.
Of Hiddink?
Ik vrees dat we gewoon met een vrij matige generatie zitten die mentaal ook nog eens zeer zwak zijn. Zoals al in de EK kwalificatie duidelijk werd. En vanavond nog eens. Zo voor de dag komen na een gemist EK? Overigens denk ik ook niet dat Blind moet blijven. Maar ik heb ook geen idee wie deze bende wel weer op de rails krijgt.
Ja, ik hou er niet van om vroeg op de avond aan de drank te gaan.
De generatie is inderdaad aan de matige kant. Maar nog altijd beter dan Zweden en Bulgarije. Het begint met spelers in vorm en logische opstellingen.Of Hiddink?
Ik vrees dat we gewoon met een vrij matige generatie zitten die mentaal ook nog eens zeer zwak zijn. Zoals al in de EK kwalificatie duidelijk werd. En vanavond nog eens. Zo voor de dag komen na een gemist EK? Overigens denk ik ook niet dat Blind moet blijven. Maar ik heb ook geen idee wie deze bende wel weer op de rails krijgt.
Het collectieve falen van Oranje kan Matthijs de Ligt nooit kwaliijk genomen worden. Danny Blind is dan ook niet in staat om zijn loopbaan in de dop te breken.