[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

erka

Well-known member
Hij moet zijn spelers beschermen GVD in de pers!!!!!!!!

Echt, door de WC en daarna naar Erdogan met Blind.
 

SanMark.

Well-known member
Volgens was dit niet Maalderink,maar je brengt me aan de twijfel.
Ik dacht toch echt dat ik voor de wedstrijd de zoon van in beeld zag met een microfoon.

Blind nu bij Stekelenburg. Aan het veld stond Maalderink. ( zeg ik met een klein beetje twijfel)
 

Pascallovic

Well-known member
Hij moet zijn spelers beschermen GVD in de pers!!!!!!!!

Echt, door de WC en daarna naar Erdogan met Blind.
Ik zou na deze wanprestatie ook geen bescherming geven aan de spelers. Iedereen heeft gigantisch gefaald, van technische staf tot aan de hele selectie.
 

Abubakari

Well-known member
Hoor ik Blind nu zeggen dat hij verantwoordelijk is en nadenkt over zijn positie?
De grootste winst van vanavond!!!!

Kan de volgende bondscoach het met dit waardeloze zootje gaan proberen. Ik vrees namelijk dat het niet aan Blind ligt dat Strootman alles bij de tegenstander inleverde en noem het gestuntel van de rest maar op. Alles deden ze vanavond verkeerd. Van Zoet t/m Dost. Bar en bar slecht. Allemaal.
 

erka

Well-known member
Kan de volgende bondscoach het met dit waardeloze zootje gaan proberen. Ik vrees namelijk dat het niet aan Blind ligt dat Strootman alles bij de tegenstander inleverde en noem het gestuntel van de rest maar op. Alles deden ze vanavond verkeerd. Van Zoet t/m Dost. Bar en bar slecht. Allemaal.

Ik denk het wel. Toen Advocaat erbij kwam om mee te helpen ging het echt wel beter dan dit. Advocaat is nu alweer een tijdje weg en het is weer net zo flut als in de EK-kwalificatie. Ik geloof er niet in dat ?lke coach het beter zou doen, maar toppers als Advocaat en Van Gaal halen hier echt wel meer uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan