Volgens was dit niet Maalderink,maar je brengt me aan de twijfel.
Ik dacht toch echt dat ik voor de wedstrijd de zoon van in beeld zag met een microfoon.
Ik zou na deze wanprestatie ook geen bescherming geven aan de spelers. Iedereen heeft gigantisch gefaald, van technische staf tot aan de hele selectie.Hij moet zijn spelers beschermen GVD in de pers!!!!!!!!
Echt, door de WC en daarna naar Erdogan met Blind.
De zoon van is echt tien keer beter als die sufkut van een Schut.
Blind nu bij Stekelenburg. Aan het veld stond Maalderink. ( zeg ik met een klein beetje twijfel)
Hoor ik Blind nu zeggen dat hij verantwoordelijk is en nadenkt over zijn positie?
De grootste winst van vanavond!!!!
Hij moet alleen zijn kaartjes wegdoen.
Ik blijf bij de zoon van, die deed voor de wedstrijd ook het veld, Maalderink is toch altijd meer van de voorbeschouwing in een trainingskamp?
Volgens mij zei Robben , wat wil je dat ik zeg Bert.
Kan de volgende bondscoach het met dit waardeloze zootje gaan proberen. Ik vrees namelijk dat het niet aan Blind ligt dat Strootman alles bij de tegenstander inleverde en noem het gestuntel van de rest maar op. Alles deden ze vanavond verkeerd. Van Zoet t/m Dost. Bar en bar slecht. Allemaal.
Die leert in twee maanden net zoveel als meneer Strootman in 7 jaar.De winnaar van vanavond is Matthijs de Ligt.
Volgens mij zei Robben , wat wil je dat ik zeg Bert.
Tom Egbers zei:"Arjen Robben, met Bert Maalderink".