[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

[WK kwalificatie] Nederland - Luxemburg 9 juni 20.45

  • Nederland wint (met gemak)

    Stemmen: 6 60,0%
  • De wedstrijd eindigt in een gelijkspel

    Stemmen: 2 20,0%
  • Luxemburg stunt en wint

    Stemmen: 2 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Dan moet het lukken om een nummer twee onder je te houden.

Anders ook wel hoor, want die nummer 6 is meestal een dramatische ploeg (Andorra, Gibraltar e.d.), daar haalt elke nummer 2 normaal gesproken 6 punten tegen.
 

Abubakari

Well-known member
Dit dus. In 8 wedstrijden tegen deze ploegen 0 keer gewonnen. Op basis waarvan moeten we denken dat we het alsnog wel eventjes recht trekken in de terugwedstrijden?

Omdat Blind geen bondscoach meer is, toch? Zo simpel is het volgens menigeen, dus boek je tickets voor Rusland maar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het ging al fout toen blind de baangarantie kreeg. Dat hadden ze nooit moeten doen
 

Fenerium

Member
Dit dus. In 8 wedstrijden tegen deze ploegen 0 keer gewonnen. Op basis waarvan moeten we denken dat we het alsnog wel eventjes recht trekken in de terugwedstrijden?

IJsland is een stugge ploeg, daar win je niet eventjes van tenzij je hetzelfde collectieve spel speelt. Op basis van kwaliteit zou je dan als winnaar uit de bus moeten komen. Nederland beleeft precies dezelfde crisis als in de jaren 80. Als dat een soort deja vu met zich mee gaat brengen dan wordt Nederland Europees kampioen in 2020.
 

U.G.

Well-known member
Omdat Blind geen bondscoach meer is, toch? Zo simpel is het volgens menigeen, dus boek je tickets voor Rusland maar.

Tussen al het gezever door van oud-voetballers zei uitgerekend Jack van Gelder het eigenlijk het simpelst en treffendst. Oranje is rond het EK 2012 al op een bedenkelijk niveau beland, maar van Gaal wist toch wel na Parijs 2014 de code te kraken....( voor hetzelfde geld haal je de finale in Brazili? ). Daarna val je onder nieuwe coaches weer ver terug, en heb je later even een opleving..wel nb in oefeninterlands, vlak voor het EK 2016.

Misschien is het kunstje van van Gaal niet meer voor herhaling vatbaar, maar waarom zou het een andere coach niet beter kunnen vergaan dan Hiddink en Blind ?


Succes straks tegen de paisanos !
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Nederland beleeft precies dezelfde crisis als in de jaren 80. Als dat een soort deja vu met zich mee gaat brengen dan wordt Nederland Europees kampioen in 2020.

Mijn inziens is de terugval nu groter dan in de jaren '80. Destijds haalden we wel de play-offs voor het WK86, en hadden we daarvoor ook nog eens te maken gehad met matchfixing (Spanje-Malta, kwalificatie EK1984) Ook stond er toen een talentvolle nieuwe lichting klaar.
 

JFK

Well-known member
Zitten we er allemaal met zenuwen in de buik weer klaar voor? :duim:

Uiteraard! Oranje shirt aan, mijn gezicht met rood-wit-blauwe vlaggetjes geschminkt en een oranje opblaasbare klomp op mijn gewei.
De zenuwen gieren door mijn keel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan