WK Kwalificatie 2018: Europa

erka

Well-known member
Whoehahahahahah Luxemburg houdt Frankrijk op 0-0. Kwaliteitsverschil, uhuh..
 

Forza AZ

Well-known member
Het maakt alleen niets uit voor de situatie van Nederland.
Mocht Nederland 2e worden, en Luxemburg blijft 5e, dan tellen de resultaten tegen Luxemburg mee voor de ranglijst voor de beste nummers 2 en niet die tegen Wit Rusland.
Tegen Luxemburg is dat 6 punten en 8-1 doelsaldo. Tegen Wit Rusland tot nu toe 3 punten en doelsaldo 4-1.

Dat zou dus net het verschil kunnen maken om niet de slechtste nummer 2 te zijn.
 

Fenerium

Member
Kwalificatie hangt af van de Zweden, alle berekeningen zijn totaal zinloos. Dit is een situatie die je diende te vermijden.

Het is hopen op nog een wonder van Luxemburg (dit keer winst) om vervolgens Zweden in eigen huis te kloppen. De Wit-Russen moet je vanzelfsprekend oprollen.

Het vooruitzicht is bedroevend maar theoretisch gezien is het mogelijk.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
WK Kwalificatie 2018: Europa

Corrigeer me als ik het fout heb maar dan moet Luxemburg winnen van Zweden, een gelijkspel tegen Zweden is niet bepaald een voordeel waar Nederland van kan profiteren.

Als Luxemburg gelijk speelt tegen Zweden en wij winnen van Wit-Rusland, dan hebben we aan een overwinning tegen Zweden genoeg. Op dit moment moeten we met 3 of 4 doelpunten verschil winnen.
 

U.G.

Well-known member
We worden lekker 3e, net als op het WK in 2014.

Ik moet hier wel om lachen, maar dat van afgelopen donderdag was toch wel een bizarre gewaarwording hoor. Het slechtste Oranje dat ik iig ooit heb meegemaakt, dit kan echt niet man, en dan krijg ik ook nog eens stoere whatsappjes vanuit Frankrijk. Hier heb ik niet om gevraagd.
 

U.G.

Well-known member
Elleboog van de week bij Hongarije-Portugal, terecht rood voor de Hongaarse spits.

Hongarije is dan ook een behoorlijk smerig ploegje, waarvan de wereld eigenlijk blij mag zijn dat we ze hebben uitgeschakeld. Crisis, dat ging echt nergens meer over. Opportunisme inzetten, keihard en fanatiek spelen vind ik allemaal echt cool. Maar het z? openlijk liegen en de hypocrisie bij die gasten....ongelofelijk.

Portugal vs Zwitserland wordt d? sleutelwedstrijd, als we die eerste nafeest-wedstrijd goedgemaakt willen krijgen zullen we toch echt zelf moeten doen. Blast them !
 

Abubakari

Well-known member
Hongarije is dan ook een behoorlijk smerig ploegje, waarvan de wereld eigenlijk blij mag zijn dat we ze hebben uitgeschakeld. Crisis, dat ging echt nergens meer over. Opportunisme inzetten, keihard en fanatiek spelen vind ik allemaal echt cool. Maar het z? openlijk liegen en de hypocrisie bij die gasten....ongelofelijk.

Portugal werd dus met eigen middelen bestreden.
 

Marinos

Well-known member
Hongarije is dan ook een behoorlijk smerig ploegje, waarvan de wereld eigenlijk blij mag zijn dat we ze hebben uitgeschakeld. Crisis, dat ging echt nergens meer over. Opportunisme inzetten, keihard en fanatiek spelen vind ik allemaal echt cool. Maar het z? openlijk liegen en de hypocrisie bij die gasten....ongelofelijk.

Portugal vs Zwitserland wordt d? sleutelwedstrijd, als we die eerste nafeest-wedstrijd goedgemaakt willen krijgen zullen we toch echt zelf moeten doen. Blast them !
Ik zal een sjaaltje kopen voor in het stadion!
 
Bovenaan