Whoehahahahahah Luxemburg houdt Frankrijk op 0-0. Kwaliteitsverschil, uhuh..
Enorme stunt van Luxemburg, knap gedaan! :duim:
Het maakt alleen niets uit voor de situatie van Nederland.
Mocht Nederland 2e worden, en Luxemburg blijft 5e, dan tellen de resultaten tegen Luxemburg mee voor de ranglijst voor de beste nummers 2 en niet die tegen Wit Rusland.Het maakt alleen niets uit voor de situatie van Nederland.
We worden lekker 3e, net als op het WK in 2014.
Als Luxemburg dit nou ook tegen de Zweden doet
Corrigeer me als ik het fout heb maar dan moet Luxemburg winnen van Zweden, een gelijkspel tegen Zweden is niet bepaald een voordeel waar Nederland van kan profiteren.
We worden lekker 3e, net als op het WK in 2014.
Elleboog van de week bij Hongarije-Portugal, terecht rood voor de Hongaarse spits.
Hongarije is dan ook een behoorlijk smerig ploegje, waarvan de wereld eigenlijk blij mag zijn dat we ze hebben uitgeschakeld. Crisis, dat ging echt nergens meer over. Opportunisme inzetten, keihard en fanatiek spelen vind ik allemaal echt cool. Maar het z? openlijk liegen en de hypocrisie bij die gasten....ongelofelijk.
Ik zal een sjaaltje kopen voor in het stadion!Hongarije is dan ook een behoorlijk smerig ploegje, waarvan de wereld eigenlijk blij mag zijn dat we ze hebben uitgeschakeld. Crisis, dat ging echt nergens meer over. Opportunisme inzetten, keihard en fanatiek spelen vind ik allemaal echt cool. Maar het z? openlijk liegen en de hypocrisie bij die gasten....ongelofelijk.
Portugal vs Zwitserland wordt d? sleutelwedstrijd, als we die eerste nafeest-wedstrijd goedgemaakt willen krijgen zullen we toch echt zelf moeten doen. Blast them !