WK Kwalificatie 2018: Europa

Pascallovic

Well-known member
Turkije wordt genaaid door de arbitrage. Bij de 1-0 stond de Oekrainer buitenspel en bij de 2-0 was de bal de achterlijn al gepasseerd voordat ie werd voorgegeven.

gevegt

Well-known member
Hopelijk zitten onze jongens gewoon aan de zuip en kijken ze niet vaar deze echte voetbalwedstrijd.

gevegt

Well-known member
De tweede helft begon goed, maar ze laten zich nu wel erg opzichtig naar achteren drukken.
Hup Itali?!

JMD

Well-known member
Turkije wordt genaaid door de arbitrage. Bij de 1-0 stond de Oekrainer buitenspel en bij de 2-0 was de bal de achterlijn al gepasseerd voordat ie werd voorgegeven.

Die poule wordt wel ontzettend spannend... Oekra?ne ineens weer vol in de race.

JMD

Well-known member
Kroatie-Kosovo gestaakt wegens overvloedige regenval.

Ben benieuwd wanneer ze die gaan inhalen. Beide landen moeten dinsdag weer, en in de oktoberronde zitten al 2 duels voor beide landen, en dan moet het klaar zijn, want in november zijn de PO.
Ik blijf het vreemd vinden dat men er voor gekozen heeft om in het eerste seizoen slechts 6 duels te spelen verspeeld over 5 weken (sept/okt/nov/mrt/jun) met slechts 1 dubbele ronde, en dan in 2 maanden in het 2e seizoen 4 duels af te werken. Je hebt geen ruimte voor inhalen e.d. meer.

Mario

Well-known member
Ben benieuwd wanneer ze die gaan inhalen. Beide landen moeten dinsdag weer, en in de oktoberronde zitten al 2 duels voor beide landen, en dan moet het klaar zijn, want in november zijn de PO.
Ik blijf het vreemd vinden dat men er voor gekozen heeft om in het eerste seizoen slechts 6 duels te spelen verspeeld over 5 weken (sept/okt/nov/mrt/jun) met slechts 1 dubbele ronde, en dan in 2 maanden in het 2e seizoen 4 duels af te werken. Je hebt geen ruimte voor inhalen e.d. meer.

Ik denk vandaag. Meestal wordt in dit geval geprobeerd om de volgende dag het restant van betreffend duel uit te spelen.

Forza AZ

Well-known member
Ik denk vandaag. Meestal wordt in dit geval geprobeerd om de volgende dag het restant van betreffend duel uit te spelen.
Dat was wel het plan, maar het veld schijnt niet goed genoeg te zijn om vandaag al weer te spelen. En ook moeten beide landen dinsdag weer spelen.

Enige optie lijkt me dinsdag 3 oktober, aan het begin van de volgende interlandweek. De laatste 2 speelrondes in die groep zijn later die week op 6 en 9 oktober.

Anders moet het buiten een FIFA-week en dan krijg je het probleem dat de clubs hun spelers niet willen/hoeven af te staan.

Batigoal

Well-known member
Servi? heeft een mooi team zeg. Mooie aanvallen ook op bij de goals tegen Moldavi?.

Oekra?ne is en blijft een tweemansleger met Yarmolenko en Konoplyanka. In het nationale team zijn die twee van topniveau.

Bovenaan