WK Kwalificatie 2018: Europa

Forza AZ

Well-known member
Dat was wel het plan, maar het veld schijnt niet goed genoeg te zijn om vandaag al weer te spelen. En ook moeten beide landen dinsdag weer spelen.

Enige optie lijkt me dinsdag 3 oktober, aan het begin van de volgende interlandweek. De laatste 2 speelrondes in die groep zijn later die week op 6 en 9 oktober.

Anders moet het buiten een FIFA-week en dan krijg je het probleem dat de clubs hun spelers niet willen/hoeven af te staan.
De wedstrijd wordt toch verder gespeeld vandaag om 14.30.
 

Kielse Rat

Well-known member
Kroatie-Kosovo gestaakt wegens overvloedige regenval.

Ik dacht om eerlijk te zijn toen ik zag dat de wedstrijd was stilgelegd dat het kwam door onregelmatigheden op en naast het veld. Zou niet de eerste keer zijn in een interland tussen twee Balkan-landen.
 

JMD

Well-known member
Ik dacht om eerlijk te zijn toen ik zag dat de wedstrijd was stilgelegd dat het kwam door onregelmatigheden op en naast het veld. Zou niet de eerste keer zijn in een interland tussen twee Balkan-landen.

Kroati? en Kosovo hebben niet zoveel tegen elkaar. Eerder een gezamenlijke vijand in Servi?.
 

Forza AZ

Well-known member
Zweden met 3-0 voor dus Oranje kan het WK wel vergeten

Zweden nu qua doelsaldo op +6 ten opzichte van Nederland. En met Zweden-Luxemburg nog op het programma kan dat nog best enkele goals groeien.
Dan moet Nederland dus in de laatste wedstrijd met zeker 4-0 winnen van Zweden. Dat lijkt me onmogelijk.

Enige kans is om een grote score neer te zetten in Wit Rusland en hopen dat Zweden met minder doelpunten verschil wint van Luxemburg.
 

Susa

New member
Zweden nu qua doelsaldo op +6 ten opzichte van Nederland. En met Zweden-Luxemburg nog op het programma kan dat nog best enkele goals groeien.
Dan moet Nederland dus in de laatste wedstrijd met zeker 4-0 winnen van Zweden. Dat lijkt me onmogelijk.

Enige kans is om een grote score neer te zetten in Wit Rusland en hopen dat Zweden met minder doelpunten verschil wint van Luxemburg.

We kunnen die Wit Russen misschien wel omkopen ?
 

erka

Well-known member
Elleboog van de week bij Hongarije-Portugal, terecht rood voor de Hongaarse spits.
 

erka

Well-known member
Wel een erg droge knal.

Vraag niet hoe, maar Frankrijk-Luxemburg nog steeds 0-0, 73e minuut inmiddels.
 
Bovenaan