WK Kwalificatie 2018: Europa

U.G.

Well-known member
Portugal werd dus met eigen middelen bestreden.

Dit is nou dus zo'n stempel waar we blijkbaar niet meer van af komen, ik weet niet niet wanneer wij deze 'middelen' bovengemiddeld hanteren, maar soit.. lekker belangrijk, zolang we Europees kampioen worden.
 

Maasveld

Well-known member
Dit is nou dus zo'n stempel waar we blijkbaar niet meer van af komen, ik weet niet niet wanneer wij deze 'middelen' bovengemiddeld hanteren, maar soit.. lekker belangrijk, zolang we Europees kampioen worden.
Ja goed, zolang je met Pepe en Bruno Alves speelt kom je inderdaad niet van die stempel af.
 

U.G.

Well-known member
Ja goed, zolang je met Pepe en Bruno Alves speelt kom je inderdaad niet van die stempel af.

Zolang die jongens hun pillen op tijd innemen gebeurt er nada :D

Ik ga niet ontkennen dat vooral Bruno Alves zo op z'n tijd doorslaat, maar over het algemeen, en zonder na te kijken, weet ik zeker dat Portugal heel gemiddeldjes scoort qua kaarten pakken.
 

Abubakari

Well-known member
Dit is nou dus zo'n stempel waar we blijkbaar niet meer van af komen, ik weet niet niet wanneer wij deze 'middelen' bovengemiddeld hanteren, maar soit.. lekker belangrijk, zolang we Europees kampioen worden.

Niet persoonlijk bedoelt, er zijn meer Zuid Europese teams die een hoop theater en gerollebol bij een lichte of geen overtreding maken om zelf zonder met de ogen te knipperen even later een doodschop uit te delen.

Als oranje "Portugese middelen" hanteert zal ik geen huilie doen.
Dan gaan de kenners weer klagen dat dit niks meer met de Hollandse school te maken heeft. Net als over het voetbal waarmee Oranje de laatste WK's een finaleplaats en een derde plaats behaalde.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is Christian Eriksen toch ontzettend goed geworden. Echt apart dat hij nooit genoemd wordt bij clubs als Barcelona.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
In elk geval niet in de laatste week van de transferperiode. Toen ging het naar mijn idee over Dembele (is ook daadwerkelijk gekomen), Coutinho, Seri en Di Maria.
 
Bovenaan