Is er dan misschien nog hoop dat de FIFA het WK 2022 alsnog in een normaal land gaat organiseren?
Nee.
Verder denk ik ook dat de animo minder zal zijn. Hopelijk wordt het net zo'n succes als het WK in de woestijn.
Is er dan misschien nog hoop dat de FIFA het WK 2022 alsnog in een normaal land gaat organiseren?
Ik hoop zo dat Oranje zich plaatst voor dat toernooi, en dat de supporters daar een carnavalsoptocht gaan houden.
Zal Budweiser blij mee zijn.Qatar heeft nu aangegeven dat er in Qatar geen alcohol mag worden genuttigd ongeacht wat de FIFA er van vindt. Verder gaan ze ook geen andere wetten aanpassen.
Qatar kreeg in 2010 de organisatie voor 2022 toegewezen. Colombia kreeg in 1974 de organisatie voor 1986 toegewezen.
Colombia gaf de organisatie eind 1982 terug en mei 1983 kreeg Mexico de organisatie voor 1986 toegewezen.
Het waren natuurlijk andere redenen, maar organisatorisch valt het te regelen, als het moet.
Frankrijk, Rusland, Brazili?, Zuid Afrika ook wel denk ik. Die hebben stadion al staan (of bijna staan) vanwege toernooien die net gespeeld zijn, of binnenkort gespeeld gaan worden.Nou tig landen ?
Amerika , Duitsland en Engeland denk ik.
Landen als Brazilie en Zuid Afrika hebben hun stadions al aardig verwaarloosd. Dat gaat echt niet zomaar allemaal speelklaar gemaakt worden in een paar maanden.Frankrijk, Rusland, Brazili?, Zuid Afrika ook wel denk ik. Die hebben stadion al staan (of bijna staan) vanwege toernooien die net gespeeld zijn, of binnenkort gespeeld gaan worden.
Frankrijk, Rusland, Brazili?, Zuid Afrika ook wel denk ik. Die hebben stadion al staan (of bijna staan) vanwege toernooien die net gespeeld zijn, of binnenkort gespeeld gaan worden.
Nou tig landen ?
Amerika , Duitsland en Engeland denk ik.
China heeft ook nog wel wat infrastructuur en stadions nodig voor het WK, wat niet wegneemt dat ze zich waarschijnlijk op korte termijn beschikbaar zullen gaan stellen voor de organisatie van een WK.
Zegt meer over hoe ongeschikt het team van Rusland momenteel is. In de huidige WK-kwalificatie staat Qatar 5e in de poule.Sportief is Qatar hard bezig een geschikt team op te bouwen: gisteren wonnen ze van de organisator van het aankomende WK, Rusland.