WK 2022 in Qatar

erka

Well-known member
Als ik hun was zou ik eerst maar eens het land doorzoeken op potenti?le terroristen.
 

Batigoal

Well-known member
De omliggende landen in de regio hebben alle banden met Qatar verbroken en de grenzen met het land gesloten. De landen beschuldigen Qatar ervan terroristische organisaties te steunen. Diverse luchtvaartmaatschappijen vliegen per direct al niet meer naar Qatar.

Wat zal de FIFA hiervan vinden?
 

ALenstra

Well-known member
Ik las het op teletekst. Inderdaad een interessante ontwikkeling. Al verwacht ik dat het geen grote invloed zal hebben op het toernooi.
 

Mario

Well-known member
Zolang de FIFA verzekerd zijn van de inkomsten, vinden ze het waarschijnlijk allemaal wel best.
 

Makanaky

Well-known member
Pot (SA) verwijt ketel (Qatar) en ze dronken een glas, deden een plas en bespraken de voordelen van kunstgras.
 

Janssen

Well-known member
WK 2022 in Qatar

Sport verbindt dus dat WK moet juist doorgaan! Toch prachtig als fans uit Europa en IS-ers gewoon samen doorelkaar op de tribunes kunnen zitten? Biertje vooraf en naderhand een lekkere molotov-cocktail.
 

Mario

Well-known member
Sport verbindt dus dat WK moet juist doorgaan! Toch prachtig als fans uit Europa en IS-ers gewoon samen doorelkaar op de tribunes kunnen zitten? Biertje vooraf en naderhand een lekkere molotov-cocktail.

Elk land een eigen fan zone, wel zo overzichtelijk.
 

erka

Well-known member
Het meest hilarisch zouden dan Arabische voetbalrellen onderling zijn. Dat Engelse, Poolse en Servische fans langs de kant staan, lekker biertje erbij. En wedjes doen.
 
Bovenaan