WK 2022 in Qatar

Fenerium

Member
Qatar heeft geen slechte ploeg, veel jonge spelers waar je nooit van hebt gehoord maar ze kunnen aardig voetballen. Tegen die tijd zullen ze er wel staan.
 

JFK

Well-known member
Dat iedereen roept dat het zo slecht is dat Qatar het WK heeft gekregen terwijl de ene na de andere voormalige voetballer die beslissing ophemelt.

En wat is nu precies hier dan je punt?
Wat wil je ons leren?
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Als je eenmaal kennis hebt gemaakt met die spreekwoordelijke Qatarese gastvrijheid ben je meteen om. Becks zal er ook wel een gezellig weekendje gehad hebben met zijn kruidenmeisje.
 

Fenerium

Member
Daar twijfel ik niet aan het enige waar ik over struikel is die traditionele kledingdracht. Je bent toch niet verplicht om daarin rond te lopen als je het land bezoekt?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Qatar heeft nu aangegeven dat er in Qatar geen alcohol mag worden genuttigd ongeacht wat de FIFA er van vindt. Verder gaan ze ook geen andere wetten aanpassen.
 

Forza AZ

Well-known member
Qatar heeft nu aangegeven dat er in Qatar geen alcohol mag worden genuttigd ongeacht wat de FIFA er van vindt. Verder gaan ze ook geen andere wetten aanpassen.
Is er dan misschien nog hoop dat de FIFA het WK 2022 alsnog in een normaal land gaat organiseren?
 

de waan

Well-known member
Sowieso, hoeveel fans zullen er afreizen naar Qatar, zelf al zou je mogen zuipen. Kan me niet voorstellen dat er heel veel animo is.
 
Bovenaan