Eef de Kip
Well-known member
Ik ben er nog stil van hoe ik er zo naast heb kunnen zitten.
Eh...je punt is?
Dat iedereen roept dat het zo slecht is dat Qatar het WK heeft gekregen terwijl de ene na de andere voormalige voetballer die beslissing ophemelt.
Dat iedereen roept dat het zo slecht is dat Qatar het WK heeft gekregen terwijl de ene na de andere voormalige voetballer die beslissing ophemelt.
Qatar heeft geen slechte ploeg, veel jonge spelers waar je nooit van hebt gehoord maar ze kunnen aardig voetballen. Tegen die tijd zullen ze er wel staan.
Dat Beckham een hoer van Qatar is.
Daar twijfel ik niet aan het enige waar ik over struikel is die traditionele kledingdracht. Je bent toch niet verplicht om daarin rond te lopen als je het land bezoekt?
Ligt er aan.
Ben je een meisje?
Nee dat niet.
Ik word niet bepaald warm van de Arabische wereld. Ik zou bij God niet weten of Qatar een beetje afwijkt van de rest.
Eigenlijk lul je dus gewoon een beetje in de rondte.
Dat haal ik gemakkelijk, dus bestel er maar vast twee.Ach mocht ik het jaar 2022 halen dan zou ik graag op een kameel van stadion naar stadion gaan.
Is er dan misschien nog hoop dat de FIFA het WK 2022 alsnog in een normaal land gaat organiseren?Qatar heeft nu aangegeven dat er in Qatar geen alcohol mag worden genuttigd ongeacht wat de FIFA er van vindt. Verder gaan ze ook geen andere wetten aanpassen.