Ze zijn in orde.Oh my god, Jumbo-Visma. Wát een move doen ze in Parijs-Nice! Met z'n drieën rijden ze het hele peloton eraf.
Ik heb dit zelden gezien. Bizar gewoon.Ze zijn in orde.
Waalse Pijl 1994.Ik heb dit zelden gezien. Bizar gewoon.
Haha ja, daar moest ik ook aan denken.Waalse Pijl 1994.
Dat was het ja. Geeneens een verrassingsaanval, maar kilometers daarvoor al het hele peloton op de kant gezet door ultieme krachtsinspanningen van eerst Teunissen en daarna Van Hooydonck. Vervolgens ging Laporte aan en konden alleen Van Aert, Roglic en Senechal volgen. En dan breekt die laatstgenoemde ook nog eens, terwijl dat niet bepaald een koekebakker is. Ultieme teamprestatie. En hopelijk een opmaat voor het komende seizoen. Controlerend rijden, zoals ze de afgelopen twee seizoenen hebben geprobeerd, is niet voldoende tegen de concurrentie. Initiatief nemen, aanvallen en gebruik maken van de sterkte van je hele ploeg hopelijk wel.Teunissen en Van Hooydonck ook ijzersterk.
Paris-Roubaix 1996 ook nog.Haha ja, daar moest ik ook aan denken.
Deze mag hij wel hebben inderdaad. Is natuurlijk ook een klein beetje eigen belang. Laporte zal nu net die paar trapjes extra maken in de wedstrijden die er voor Roglic en Van Aert toe doen. Buiten dat heeft Laporte het van die drie ook wel het meest verdiend vandaag.Mooi dat Laporte dan mag winnen van de twee kopmannen
Natuurlijk zit daar eigen belang bij. Maar blijft dat dan wel mooi vindenDeze mag hij wel hebben inderdaad. Is natuurlijk ook een klein beetje eigen belang. Laporte zal nu net die paar trapjes extra maken in de wedstrijden die er voor Roglic en Van Aert toe doen. Buiten dat heeft Laporte het van die drie ook wel het meest verdiend vandaag.