Eef de Kip
Well-known member
Oei, dat is idd behoorlijk heftig.
Zeker op drukke plekken is het totaal onverantwoord.Op een tijdrit fiets. het is natuurlijk makkelijk achteraf praten maar echt handig vind ik het niet.
Bernal dankt God: 'Aan de dood ontsnapt, had 95 procent kans op een dwarslaesie'
Wielrenner Egan Bernal heeft na zijn zware ongeluk van maandag voor het eerst gereageerd. "Ik vertrouw op God dat alles goedkomt."nos.nl
Het lijkt me zo langzamerhand beter om dit soort trainingen op een afgesloten tracé te doen.Zeker op drukke plekken is het totaal onverantwoord.
Ze missen duidelijk de swag van Laurens de Vreese.
Pareltje hoor dit!
Laurens De Vreese.
Die ken ik niet.Laurens De Vreese.
Hij wordt uiteindelijk 8ste op een bescheiden 1:38 achterstand op een of andere Belg die 11 maanden jonger is.Er dient zich weer een nieuw Nederlands wielertalent aan. De 22-jarige Daan Hoole, man van bijna 2 meter lang, is bezig aan een geweldige tijdrit in de Ronde van de Algarve. Hij lijkt op weg naar een topklassering daar, in een niet misselijk deelnemersveld. Er komen echter nog wel een paar toppers aan, dus benieuwd hoe ver hij daadwerkelijk geraakt.
Evenepoel is buitenaards. Binnen 40 seconden van andere toppers als Kung, Foss en McNulty en voor renners als Castroviejo en Thomas is zeker niet verkeerd voor een neo-prof.Hij wordt uiteindelijk 8ste op een bescheiden 1:38 achterstand op een of andere Belg die 11 maanden jonger is.