Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Jakobsen veruit de sterkste in een mooie waaierrit. Jumbo probeerde hem nog te verrassen, maar er was geen kruid tegen Jakobsen gewassen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alsof afgelopen zondag nog niet genoeg was, pakt Jumbo-Visma vandaag weer een 1-2-3 in Parijs-Nice. Dit maal in de tijdrit. Van Aert wint, vlak voor Roglic en Dennis. De concurrentie mag echt blij zijn dat er geen TTT's meer in de grote rondes zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
MvdP gaat weer koersen! Hij doet van 21 tot 27 maart mee aan de Wielerweek Coppi e Bartali en rijdt een paar dagen later, op 31 maart, in Dwars door Vlaanderen. Dit allemaal in voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen op 3 april. Laten we hopen dat zijn rug het houdt!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pog en Rog houden weer huis in de Koninginnerit van respectievelijk de Tirreno en Parijs-Nice. Pogacar nog een stukje indrukwekkender, hoewel hij ietsje minder concurrentie heeft.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
MvdP keert mogelijk overmorgen al terug in het wielerpeloton! Volgens geruchten van meerdere kanten gaat hij in Milaan-Sanremo zijn rentree maken. En hoewel we natuurlijk in die wedstrijd nog niets van hem mogen verwachten, vind ik het wel een heel goed teken voor zijn herstel.
 

Reinoud

Well-known member
Nog mee gekregen dat die andere Van de Poel voorstellen van Jumbo en EF heeft ontvangen om te kijken of zijn toekomst op de fiets ligt?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog mee gekregen dat die andere Van de Poel voorstellen van Jumbo en EF heeft ontvangen om te kijken of zijn toekomst op de fiets ligt?
Dat las ik ja! Zou ik echt heel tof vinden. Ik ben groot fan van NvdP. Hij zou een geweldige aanvulling zijn in het wielerpeloton.
 

Reinoud

Well-known member
Nog even afwachten of het een aanvulling is. Maar voor een niet fietser rijdt hij prima wattages. Dus ben benieuwd als hij er zelf interesse in zou hebben
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog even afwachten of het een aanvulling is. Maar voor een niet fietser rijdt hij prima wattages. Dus ben benieuwd als hij er zelf interesse in zou hebben
Bedoelde vooral een aanvulling qua karakter. Of hij ook op topniveau meekan moeten we inderdaad even afwachten. Maar ik heb weleens gelezen dat de schaatsers van de Jumbo ploeg op trainingen makkelijk mee konden met de wielrenners. Dus wat dat betreft zou het me ook niet verbazen als hij ook in het wielrennen succesvol kan worden.
 

Maasveld

Well-known member
Bedoelde vooral een aanvulling qua karakter. Of hij ook op topniveau meekan moeten we inderdaad even afwachten. Maar ik heb weleens gelezen dat de schaatsers van de Jumbo ploeg op trainingen makkelijk mee konden met de wielrenners. Dus wat dat betreft zou het me ook niet verbazen als hij ook in het wielrennen succesvol kan worden.
Karakter op sportgebied of op persoonlijk gebied? Met dat 2de is ie de laatste tijd toch aardig door de mand gevallen.
 
Bovenaan