Die kwetsbaarheid heeft ie wel vaker laten zien.Hij is dus toch opeens kwetsbaar.
Yes zeker. Op zulke momenten is zo'n sterke ploeg wel goud waard.Die kwetsbaarheid heeft ie wel vaker laten zien.
Klopt. Vorig jaar ontbrak dat eraan en werd ie helemaal de vernieling ingereden (al kwam dat mede door zijn valpartij). Nu had ie nog een geweldenaar bij zich.Yes zeker. Op zulke momenten is zo'n sterke ploeg wel goud waard.
Dat las ik ja! Zou ik echt heel tof vinden. Ik ben groot fan van NvdP. Hij zou een geweldige aanvulling zijn in het wielerpeloton.Nog mee gekregen dat die andere Van de Poel voorstellen van Jumbo en EF heeft ontvangen om te kijken of zijn toekomst op de fiets ligt?
Bedoelde vooral een aanvulling qua karakter. Of hij ook op topniveau meekan moeten we inderdaad even afwachten. Maar ik heb weleens gelezen dat de schaatsers van de Jumbo ploeg op trainingen makkelijk mee konden met de wielrenners. Dus wat dat betreft zou het me ook niet verbazen als hij ook in het wielrennen succesvol kan worden.Nog even afwachten of het een aanvulling is. Maar voor een niet fietser rijdt hij prima wattages. Dus ben benieuwd als hij er zelf interesse in zou hebben
Karakter op sportgebied of op persoonlijk gebied? Met dat 2de is ie de laatste tijd toch aardig door de mand gevallen.Bedoelde vooral een aanvulling qua karakter. Of hij ook op topniveau meekan moeten we inderdaad even afwachten. Maar ik heb weleens gelezen dat de schaatsers van de Jumbo ploeg op trainingen makkelijk mee konden met de wielrenners. Dus wat dat betreft zou het me ook niet verbazen als hij ook in het wielrennen succesvol kan worden.