Wielrennen

Maasveld

Well-known member
Er heerst geloof ik een aardig virus in het peloton. Veel afmeldingen voor morgen wegens ziekte, waaronder ook verschillende (schaduw)favoerieten en outsiders als Alaphilippe, Ewan, Stuyven, Colbrelli, Bennett, Naesen, Trentin, Ballerini en Degenkolb.
 

Mommiej

Well-known member
Inmiddels de bevestiging dat Mathieu van der Poel morgen start in Italie en hij zelf verwacht in april gewoon mee te kunnen doen voor winst in Vlaanderen en Roubaix
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Milano-Sanremo dag! De hele dag op de achtergrond aan en de laatste 30km op het puntje van de bank. Met mijn favoriete commentaarduo Karsten Kroon/Jeroen van Belleghem op Eurosport. Genieten!
 

JMD

Well-known member
Milano-Sanremo dag! De hele dag op de achtergrond aan en de laatste 30km op het puntje van de bank. Met mijn favoriete commentaarduo Karsten Kroon/Jeroen van Belleghem op Eurosport. Genieten!
Precies. Leuk hoor, Omloop het Volk, Kuurne-Brussel-Kuurne, Parijs-Nice en de Tirreno, maar pas met La primavera begint het echt. :)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet echt te zien dat vd poel er een tijdje tussenuit is geweest
Als hij niet ging pokeren in het wiel van Van Aert, had hij kunnen winnen. Maakte op mij de beste indruk van de favorieten. Maar goed, dit is al bonus. Nu heel, heel veel zin in Vlaanderen en Roubaix!
 

JMD

Well-known member
Jep. Ik ook. Ik ben overigens vooral benieuwd wat het gaat betekenen qua welke renner wat rijdt dat Roubaix en de Amstel dit jaar omgedraaid zijn…
 

Reinoud

Well-known member
Als hij niet ging pokeren in het wiel van Van Aert, had hij kunnen winnen. Maakte op mij de beste indruk van de favorieten. Maar goed, dit is al bonus. Nu heel, heel veel zin in Vlaanderen en Roubaix!
Toch zonde, want blijft een hele lastige om te winnen. Vraag maar aan Gilbert
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit vond ik zo'n mooi beeld na afloop. Deze generatie wielrenners is er eentje om van te houden. Zoveel onderling respect, geen rare spelletjes en allemaal willen ze aanvallen.

FOOUdleXIAI5Rfc
 

Mommiej

Well-known member
Sonny Colbrelli 2e in 1e rit Catalonie zou na de finish in elkaar gezakt zijn en gereanimeerd zijn. Volgens onbevestigde berichten inmiddels weer bij kennis. Terwijl dit alles gebeurde ging podiumceremonie gewoon door.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgende demonstratie van Jumbo-Visma is aanstaande. Van Aert en Laporte reden samen weg uit een elitegroep op de Paterberg in de E3 prijs en hebben nu 35 seconden voorsprong op een achtervolgende groep.

En ergens in een Italiaanse koers demonstreert Van der Poel dat hij ook weer goed op de weg terug is, door na een aanval van 70km dermate genoeg energie over te hebben om de sprint van het peloton te winnen.
 
Bovenaan