Plus 1Met mijn favoriete commentaarduo Karsten Kroon/Jeroen van Belleghem op Eurosport. Genieten!
Precies. Leuk hoor, Omloop het Volk, Kuurne-Brussel-Kuurne, Parijs-Nice en de Tirreno, maar pas met La primavera begint het echt.Milano-Sanremo dag! De hele dag op de achtergrond aan en de laatste 30km op het puntje van de bank. Met mijn favoriete commentaarduo Karsten Kroon/Jeroen van Belleghem op Eurosport. Genieten!
Hoezo?Ik word nog steeds knettergek van die Belg.
Als hij niet ging pokeren in het wiel van Van Aert, had hij kunnen winnen. Maakte op mij de beste indruk van de favorieten. Maar goed, dit is al bonus. Nu heel, heel veel zin in Vlaanderen en Roubaix!Niet echt te zien dat vd poel er een tijdje tussenuit is geweest
Toch zonde, want blijft een hele lastige om te winnen. Vraag maar aan GilbertAls hij niet ging pokeren in het wiel van Van Aert, had hij kunnen winnen. Maakte op mij de beste indruk van de favorieten. Maar goed, dit is al bonus. Nu heel, heel veel zin in Vlaanderen en Roubaix!
Elk type renner kan hier winnen. Dat maakt het de lastigste van allemaal. Maar wat een vette winnaar en wat een vette manier ook. Deze sport anno 2022: "kiepevel wies op d'n toep."Toch zonde, want blijft een hele lastige om te winnen. Vraag maar aan Gilbert