Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
Jumbo stond eerste in het ploegenklassement, dat zal nu wel Bahrein worden denk ik.

Joost

Well-known member
Om de Tourzege zal het niet meer gaan maar dit maakt de komende etappes wel mooi om de dagwinst.

D

Deleted member 2709

Guest
Bergklassement
1. Poels 23
2. Woods 16
3. Teuns 12
4. Mohoric 11
5. Pogacar 10

Woods tegen Bahrein? Of Pogacar als de vluchters te vaak worden teruggepakt.

D

Deleted member 2709

Guest
Zo Alaphilippe op 20 minuten, die zat er nog lang bij.
Mollema op 10 minuten.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk hoeveel klassementsmannen echt al op enorme achterstand staan.

Maasveld

Well-known member
Pogi pakt dus 3:20 op zijn concurrenten. De laatste keer dat een AK-renner een zo'n grote voorsprong op de andere AK-renners pakte was ene Floyd L. geloof ik.

D

Deleted member 2709

Guest
Vandaag veel bergpunten te verdienen met onder andere een buitencategorie klim onderweg. Als Poels de bollentrui wil behouden moet hij eigenlijk weer mee anders is de kans groot dat een ploeggenoot er mee gaat lopen.
Hij staat in het klassement echter wel redelijk kort achter de normale stervelingen buiten Pogacar gerekend (net als Teuns en Bilbao), dus dan zou Mohoric waarschijnlijk eerder de ruimte krijgen.

D

Deleted member 2709

Guest
Ik had toch wel verwacht dat hij deze rit nog even had gereden en op de rustdag eruit, maar het is weer slecht weer dus wellicht heeft hij daar geen trek in.

D

Deleted member 2709

Guest
Poels is de bolletjestrui virtueel kwijt aan Woods.

Ze staan gelijk, maar Poels toch hoger. Poels nu wel in de kopgroep met ook o.a. Mollema, maar ze zijn nog niet weg.

D

Deleted member 2709

Guest
Poels, Quintana, Woods, O'Connor, Higuita en Hamilton minuutje voor de rest van de vluchters met o.a. Mollema.

Poels gaat zowaar nog heel hoog komen in het algemeen klassement als het zo blijft, maar Tignes is nog ver.

Bovenaan