Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
Pogacar rijdt alles compleet de vernieling in vandaag, hij moet nog wel redelijk wat tijd pakken ten opzichte van Van Aert maar dat gaat denk ik wel lukken.
Woods gaat de rit wel winnen waarschijnlijk, 1 minuut voor de groep Poels en 4 minuten voor Pogacar.

D

Deleted member 2709

Guest
Poels voor de punten, zoveel venijn. Je zou zeggen dat hij wel naar Woods had moeten kunnen springen toen dat gat nog 10 seconden was.

JMD

Well-known member
En Poels als 2e over de volgende col... Die gaat in de bollen staan vandaag...

Zo heb je als NL zijnde jarenlang zelden tot nooit renners in een 'trui', zo heb je de hele week een rijder in de gele trui en bollentrui...

Als Groenewegen weer terug komt zou die toch eens voor groen moeten gaan... ;)

D

Deleted member 2709

Guest
Kelderman zit volgens mij niet in de groep van een man of 8 achter Carapaz, Mollema en Kruijswijk waren al gelost voor Pogacar aanviel.

edit. toch wel

En opeens is Teuns sterker dan Poels en de rest en de nieuwe nummer 2 in de rit.

Laatst bewerkt door een moderator:

Joost

Well-known member
De app van de Tour geeft Livetracking van alle renners, daarin zie ik dat Kelderman er wel nog bij zit.

D

Deleted member 2709

Guest
Ja, ik zag geen wit Bora shirt in het helikopterbeeld toen ze over de top gingen maar hij heeft een zwart regenjack aan vandaar.

Teuns sluit aan bij Woods. Gunstig voor Poels als hij de bergpunten wegpakt, maar gek dat Teuns (al 2x gelost) dit wel kan en Poels zelf niet.

D

Deleted member 2709

Guest
Pogacar virtueel geel, nog 3km om 1"20 dicht te rijden op Teuns.

Joost

Well-known member
Ja, ik zag geen wit Bora shirt in het helikopterbeeld toen ze over de top gingen maar hij heeft een zwart regenjack aan vandaar.

Teuns sluit aan bij Woods. Gunstig voor Poels als hij de bergpunten wegpakt, maar gek dat Teuns (al 2x gelost) dit wel kan en Poels zelf niet.
Misschien spaart Poels zich voor morgen.

D

Deleted member 2709

Guest
Carapaz gaat nog teruggepakt worden door de groep Kelderman.

JMD

Well-known member
Wat een ontzettend slagveld vandaag. En dan krijg je morgen misschien wel de koninginnenrit van de Tour...

Bovenaan