Wielrennen

JMD

Well-known member
Roglic zal zo wel gaan afstappen.
Hoorde net op Radio TDF (van Marijn Zeeman in een interview met Sporza) dat het plan is dat Roglic deze 2 dagen rustig rijdt en dat ze dan op de rustdag kijken wat het verstandigst is, afstappen of gaan voor dagsucces in de rest van de Tour/.

SanMark.

Well-known member
Herstel hij zit nu net voor de bus met Thomas.

Ik dacht dat hij daar uit was gereden.

Dan zal hij zo worden opgepikt vermoed ik.

D

Deleted member 2709

Guest
Ik schakel nu pas in, heb heel wat gemist schijnbaar. Poels solo op kop?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik schakel nu pas in, heb heel wat gemist schijnbaar. Poels solo op kop?
Klopt. Verder een spervuur van aanvallen gezien. Van Aert is actief, evenals Pogacar. Heel wat mannen al op achterstand, waaronder Thomas en Roglic.

D

Deleted member 2709

Guest
De groep achter Poels sprint op de top van de klim, maar er was maar één puntje te halen en die ging naar Poels

D

Deleted member 2709

Guest
Poels blijft er maar in zijn eentje 40/45 seconden voor rijden, kan beter wachten in plaats van zichzelf op roken.

Groep vd Poel/Pogacar is behoorlijk klein omdat er zoveel renners gelost zijn en vooruit rijden.

erka

Well-known member
De gelijke behandeling van mannen en vrouwen schiet wel een beetje door zeg. Nu worden in het verslag beelden van vrouwenaankomsten op de Grand Bornand getoond. Gaan we dan ook bij Ajax-PSV voor de mannen in de voorbeschouwing Ajax-PSV voor de vrouwen laten zien?

D

Deleted member 2709

Guest
Ach, het was wel een bijzonder mooie finish met twee Nederlandse vrouwen in de hoofdrol.
Dat zegt het Nederlandse publiek meer dan een sprintje tussen Casar en Fedrigo bij wijze van spreken.

JMD

Well-known member
Poels virtueel in de bolletjestrui.

Zou mooi zijn als Poels voor de bollentrui kan gaan tot Parijs.

D

Deleted member 2709

Guest
Poels virtueel leider in het bergklassement, ziet er nog sterk uit. Zou best wel eens de bollentrui naar Parijs kunnen brengen.

D

Deleted member 2709

Guest
Woods op kop, Cattaneo/Quintana/Poels er vlak achter, Yates daar vlak achter.
De rest lijkt gezien voor de dagzege.

D

Deleted member 2709

Guest
Mathieu lost, van Aert zit er nog.
Kruijswijk was er overigens al afgereden

Bovenaan