Wielrennen

JMD

Well-known member
De vrouw van Allez Opi Omi wordt toch vervolgd, de Tourorganisatie heeft de aanklacht ingetrokken, maar de Franse justitie wil haar wel vervolgen

BlauwVinger

Well-known member
Ik ben de link kwijt naar de site waarop animated pedalerende wielrennertjes te zien zijn om het verschil in achterstand te duiden tijdens etappe-verslagen. Ik heb het niet over live-streams.

Eef de Kip

Well-known member
Heerlijke etappe weer hoor. Sowieso is het genieten deze week. Gevoelsmatig meer dan voorgaande jaren maar wellicht komt dat door de prestaties van vd Poel.

Eef de Kip

Well-known member
Ik ben de link kwijt naar de site waarop animated pedalerende wielrennertjes te zien zijn om het verschil in achterstand te duiden tijdens etappe-verslagen. Ik heb het niet over live-streams.
Volgens mij was dat op de officiële site van de Tour

Maar ik zag de animatie niet meer helaas.

JMD

Well-known member
Heerlijke etappe weer hoor. Sowieso is het genieten deze week. Gevoelsmatig meer dan voorgaande jaren maar wellicht komt dat door de prestaties van vd Poel.
Dat laatste zal idd zeker meehelpen, maar imo heeft de Tour ook een mooie mix gevonden deze eerste week. Zaterdag en zondag aankomsten 'berg'op, maandag, dinsdag sprinten, woensdag tijdrit, donderdag sprinten en vandaag deze heuvelrit.
Het enige waar je wat op kon aanmerken was het parcours van de laatste 10 km in de etappe van maandag.

De Wolf

Well-known member
Sprint ettappes vind ik niks aan. Ik heb liever dit soort etappes die van te voren niet voorspelbaar zijn.

D

Deleted member 2709

Guest
Morgen de eerste bergetappe, ik verwacht wel dat van der Poel het geel kwijt raakt.
De vraag is aan wie.
Van Aert staat maar 30 seconden achter en lijkt de grootste kandidaat.
Asgreen staat op 1.49 en Pogacar op 3.01.

Maasveld

Well-known member
Morgen de eerste bergetappe, ik verwacht wel dat van der Poel het geel kwijt raakt.
De vraag is aan wie.
Van Aert staat maar 30 seconden achter en lijkt de grootste kandidaat.
Asgreen staat op 1.49 en Pogacar op 3.01.
Het zal denk ik vooral aan de concurrenten van Pogacar liggen wie er geel pakt. Pogacar zal 'm liever niet nu al willen lijkt me, aangezien zijn team er niet heel lekker in zit. Als zijn concurrenten hem echter gaan aanvallen zal hij wel moeten.

gevegt

Well-known member
Opvallend trouwens dat De Haai niet in de aanval ging, Die heeft nog wel iets achter de hand.

Maasveld

Well-known member
Jumbo heeft interesse in Poels en Tusveld. Bennett lijkt op zijn beurt naar UAE te vertrekken. Sagan lijkt met zijn harem op weg naar Total.

JMD

Well-known member
Regenachtig weer in Frankrijk vandaag, ben benieuwd hoe dat dan gaat in de afdalingen... Wordt gevaarlijk.

Bovenaan