Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat vrees ik ook ja.

Wat denken jullie: aou Vd Poel ergens de komende jaren ook voor de eindzege Tour kunnen gaan?
Lijkt me heel sterk. Hij is echt te zwaar voor het hooggebergte. Het zou heel, heel misschien kunnen als hij zijn hele seizoen erop afstemt. Maar dat vind hij veel te saai, denk ik. En dan nog is het maar de vraag of het zou lukken.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Eef de Kip

Well-known member
Ik denk dat als hij zich er 100% op toe zou gaan liggen en iets af valt hij wel een heel eind kan komen maar met deze Pogacar denk ik dat het de komende 10 jaar erg lastig wordt.
Los hiervan is het een theoretisch discussie want dat gaat hij toch nooit doen, die vindt de rest veel te leuk om te doen.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik ook wel mooi vind is hoe hij omgaat met andere wereldtoppers als Alaphilippe, Pogacar en ook Van Aert. Zoveel respect onderling. En die gasten willen allemaal aanvallen, dat is ook wel heel prettig.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, de Tour is wel beslist als Pogacar niet valt. Zie hem ook geen Yates-inzinking krijgen.

Reinoud

Well-known member
Enige waar je op kan hopen is dat Jumbo en Ineos samen tegen UAE gaan. Met aanvallen van Roglic, Vingegaard, Carapaz en Thomas.

Joost

Well-known member
Vier Denen in de top 12 vandaag is ook wel bijzonder knap.

Pogacar was uitzonderlijk goed maar deze uitslag heeft wel als resultaat dat Ineos en Jumbo-Visma echt moeten gaan aanvallen in de bergen. Ergens een handvol seconden pakken is niet voldoende.

JMD

Well-known member
Vier Denen in de top 12 vandaag is ook wel bijzonder knap.

Pogacar was uitzonderlijk goed maar deze uitslag heeft wel als resultaat dat Ineos en Jumbo-Visma echt moeten gaan aanvallen in de bergen. Ergens een handvol seconden pakken is niet voldoende.
Jep. Zeker ook omdat de laatste tijdrit (de zaterdag voor Parijs) zo ongeveer hetzelfde is als die van vandaag.

Maasveld

Well-known member
Het is altijd de vraag hoe iemand zich blijft ontwikkelen natuurlijk. UAE heeft het volgende megatalent ook alweer klaar staan, misschien blijkt die wel nóg beter.

Bovenaan