JMD
Well-known member
Dat vrees ik ook ja.Maar met deze Pogacar is zonder ongelukken de Tour wel voorbij he?
Wat denken jullie: aou Vd Poel ergens de komende jaren ook voor de eindzege Tour kunnen gaan?
Dat vrees ik ook ja.Maar met deze Pogacar is zonder ongelukken de Tour wel voorbij he?
Lijkt me heel sterk. Hij is echt te zwaar voor het hooggebergte. Het zou heel, heel misschien kunnen als hij zijn hele seizoen erop afstemt. Maar dat vind hij veel te saai, denk ik. En dan nog is het maar de vraag of het zou lukken.Dat vrees ik ook ja.
Wat denken jullie: aou Vd Poel ergens de komende jaren ook voor de eindzege Tour kunnen gaan?
Ja, die zijn er wel.Zijn er tijden van de laatste kilometer van vandaag?
Mooi. Bedankt!Ja, die zijn er wel.
Jep. Zeker ook omdat de laatste tijdrit (de zaterdag voor Parijs) zo ongeveer hetzelfde is als die van vandaag.Vier Denen in de top 12 vandaag is ook wel bijzonder knap.
Pogacar was uitzonderlijk goed maar deze uitslag heeft wel als resultaat dat Ineos en Jumbo-Visma echt moeten gaan aanvallen in de bergen. Ergens een handvol seconden pakken is niet voldoende.
Maar dat werd ook wel gedacht na de eerste winst van Bernal.met deze Pogacar denk ik dat het de komende 10 jaar erg lastig wordt.
Juan Ayuso, 18-jarige Spanjaard die eerder deze maand alle klassementen in de Baby Giro won.Ongelukkig vallen kan je ook zo een jaar kosten.
Wie komt er nu bij UAE door ?
De Tourorganisatie heeft de klacht ingetrokken, dus ze is weer vrij.De mevrouw van Opi/Omi is opgepakt, wordt zojuist gemeld.