Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
En terwijl ik het schrijf worden Woods en Poels gewoon gelost, en rijdt Woods weer weg bij Poels. Bizar weer net zoals Poels gisteren opeens weg was voorin.

edit. Nou Poels weer terug een paar kilometer verderop, maar oogt niet heel sterk meer.

edit2.
En gelost, dan kan hij de bolletjestrui ook wel vergeten. Te veel met krachten gesmeten?

Laatst bewerkt door een moderator:

Maasveld

Well-known member
En terwijl ik het schrijf worden Woods en Poels gewoon gelost, en rijdt Woods weer weg bij Poels. Bizar weer net zoals Poels gisteren opeens weg was voorin.

edit. Nou Poels weer terug een paar kilometer verderop, maar oogt niet heel sterk meer.

edit2.
En gelost, dan kan hij de bolletjestrui ook wel vergeten. Te veel met krachten gesmeten?
Lijkt me wel, reed gisteren ook een hele tijd alleen vooruit. Merlier en Peters zijn inmiddels afgestapt, Van Aert moet het peloton laten gaan, wordt weer een slagveld vandaag.

SanMark.

Well-known member

edit2.
Ja veel te veel. Zonde gister iets slimmer moeten zijn.

Maasveld

Well-known member
Demare zat aan de voet op 28,5 minuut, die mag nog door gaan trappen.

Prachtige overwinning van O'Connor, die met een aardige voorsprong opschuift naar plek 2 in het klassement. Die gaan ze ook niet zomaar van het podium rijden verwacht ik.

Maasveld

Well-known member
Demare inderdaad buiten tijd, net als Coquard, Vliegen en De Bod. Als ik me niet vergis zijn er nog 3 renners (nog) niet verwerkt in de rituitslag.

Friesland

Well-known member
Demare inderdaad buiten tijd, net als Coquard, Vliegen en De Bod. Als ik me niet vergis zijn er nog 3 renners (nog) niet verwerkt in de rituitslag.
Ook Delaplace en Guarnieri zijn buiten tijd. Er ontbreekt nog een naam.

EDIT: Dlamini was de ontbrekende renner, ook hij was buiten tijd.

Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
DSM begint steeds eerder met het wegpesten van hun renners. Deze keer is het Ilan van Wilder die vroegtijdig vertrekt.

Reinoud

Well-known member
Gaat de ploeg uiteindelijk toch kapot maken zou je zeggen. Gaat meer en meer een opleidingsploeg worden. Maar nu gaan renners al weg voor dat ze überhaupt oogsten.

JMD

Well-known member
Ben benieuwd hoe het morgen gaat. MeteoFrance (de Franse KNMI) voorspelt slecht weer op de flanken van de Ventoux. Zoals bekend waait het daar vaak sowieso al hard, laat staan als het slecht weer is.

Bovenaan