Wielrennen

JMD

Well-known member
Cavendish wint weer, 34e.

Trouwens wat weer een smalle aankomst.
Ze zapten even weg, maar rond de 4 km lag ook een idioot stuk... Gelukkig dus vandaag ervoor gekozen om de 'je kan geen tijd meer verspelen' grens op 4,5 km te leggen...

SanMark.

Well-known member
Wat word er weer ontzettend hard gekoerst.

Er komt gewoon niemand weg, en er is al 90 kilometer gekoerst.

Al is er nu een gaatje met ondermeer Poels.

D

Deleted member 2709

Guest
Poels, Woods en van Aert in de kopgroep (of koppeloton is een beter woord, 32 man) voor de bollentrui, Poels pakte de punten op de eerste klim voor van Aert en loopt dus aardig in op Woods.

Verder ook o.a. Kruijswijk in de groep, zou leuk zijn als hij eens iets zou winnen (maar die kans lijkt mij 0,000001).

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap de tactiek van Jumbo-Visma niet helemaal. Ze zitten nu met Van Aert, Kruijswijk en Kuss in de kopgroep. Dus als er gas gegeven wordt in het peloton dan zit Vingegaard geïsoleerd, terwijl hij zo goed staat in het klassement. Met twee in die kopgroep en dan eentje bij Vingegaard laten was toch ook wel genoeg geweest?

JMD

Well-known member
Wel mooi die strijd voor de bollentrui. Poels gaat er ook echt voor. Zou mooi zijn om na 32 jaar weer een NLer te hebben die de bollentrui wint (of sowieso: een trui mee naar Parijs neemt (even los van de witte trui)).

@Jamel: ja, inderdaad.

Maasveld

Well-known member
Wel mooi die strijd voor de bollentrui. Poels gaat er ook echt voor. Zou mooi zijn om na 32 jaar weer een NLer te hebben die de bollentrui wint (of sowieso: een trui mee naar Parijs neemt (even los van de witte trui)).

@Jamel: ja, inderdaad.
Ik ben bang dat Poels te zwak is bergop.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kruijswijk heeft zich terug laten zakken in de favorietengroep, waar Ineos enorm aan de boom schudt. Pogacar zit geïsoleerd en Martin wordt gelost in de afdaling. Zin in de laatste col!

Bovenaan