Zonde dat hij de halve minuut winst in de afdaling niet kan vasthouden. Maar sowieso erg leuk dat hij gaatVet dat Vingegaard aanvalt. Podium zou heel knap zijn.
Ook wel logisch, maar inderdaad zonde. Het geeft wel perspectief voor de komende bergritten en dan met name die bovenop eindigen. En er komt natuurlijk nog een tijdrit, dus podium is zeker mogelijk. Mits hij niet instort.Zonde dat hij de halve minuut winst in de afdaling niet kan vasthouden. Maar sowieso erg leuk dat hij gaat
Stuk voor stuk kansjes voor Wout van Aert, dus.Nu 2 vlakke etappes (oke, niet polderland Nederlandvlak, maar toch) en dan zaterdag een zwaar geaccidenteerd terrein, zondag, dinsdag, woensdag en donderdag de Pyreneëen, waarvan de laatste 2 dagen aankomsten bergop.
Nu hij de etappe binnen heeft zal zijn focus toch wat meer op Tokyo gericht zijn denk ik.Stuk voor stuk kansjes voor Wout van Aert, dus.
En dan heb je daarna nog de vlakke rit van volgende week vrijdag, de tijdrit en de rit naar Parijs, ook in die ritten is Van Aert alles behalve kansloos.
Als hij zich steeds beter voelt, zal hij toch wel voor de tijdrit gaan?Nu hij de etappe binnen heeft zal zijn focus toch wat meer op Tokyo gericht zijn denk ik.
In de tijdrit zal hij zich inderdaad nog een keer willen testen. Ik betwijfel alleen of hij nog mee in een zware ontsnapping gaat.Als hij zich steeds beter voelt, zal hij toch wel voor de tijdrit gaan?
Dat verwacht ik ook niet. Hij zal in de bergen wel voor zijn ploegmaat gaan rijden.In de tijdrit zal hij zich inderdaad nog een keer willen testen. Ik betwijfel alleen of hij nog mee in een zware ontsnapping gaat.
Slecht wegdek begreep ik... Lag veel loszittend grind...Anders rijden we even met het halve peloton een ravijn in. Manmanman.