Eef de Kip
Well-known member
Ronde van Baskenland heeft weer een heerlijke etappe vandaag, Roglic in de aanval met een groepje vooruit.
Patrick Lefevere was meer dan blij met de overwinning van Mark Cavendish in de Ronde van Turkije. De Britse sprinter, ruim drie jaar zonder zege en vorig jaar bijna gestopt, bloeit bij Deceuninck-Quick-Step helemaal op onder de vleugels van Lefevere. “Het doet me heel veel plezier. Ik werd er haast emotioneel van”, aldus de ploegbaas in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad.
“Als ik had gedacht dat het gedaan was met hem, dan had ik hem niet teruggenomen”, stelt Lefevere. “Ik heb het van bij het begin gezegd: ik had met Cavendish niets te verliezen. Als hij mislukte, was het zijn schuld. Lukte het, dan is het mijn verdienste. Ik dacht: we zien het wel. Het is dus gelukt. En ik meen dat, hé, dat het mijn verdienste is. Wie anders heeft hem een kans gegeven?”
Die Schelling is ook wel een groot talent hoor. Laat al leuke dingen zien dit voorjaar
Leuke dames koers met Vos als winnares en een Nederlands podium. Poolse en Italiaanse rijden op Cauberg weg maar willen niet dat de ander wint en zo komt de groep weer terug.
Ze hebben het voordeel dat ze op 2 paarden kunnen wedden. Dat zou ik dan ook gewoon doen.Overigens hoop ik voor Jumbo-Visma dat ze goed hebben gekeken. Dit parcours is niet zwaar genoeg om met de aller sterksten het verschil te maken ten opzichte van een grotere groep. Als ze in de finale tempo rijden met Roglic en Vingegaard, dan blijft er een groep van een man of 30 bij elkaar en kan Van Aert de sprint winnen.
Volgens mij feest wat dat betreft om op de Belg te kijken vandaagKan Roglic eindelijk eens een keer wat terug doen voor de echte topper in de ploeg