Reinoud
Well-known member
Haha kijk nog niet, dus ben benieuwdIk erger me al genoeg aan andere dingen momenteel. 😅
Haha kijk nog niet, dus ben benieuwdIk erger me al genoeg aan andere dingen momenteel. 😅
Dat leek mij ook op basis van het beeld van de zijkant. Maar blijkbaar zegt de fotofinish wat anders.Nou, ik denk Pidcock eigenlijk
Met deze beelden wel.Nou, ik denk Pidcock eigenlijk
Is die foto dan van onderen ofzoDat leek mij ook op basis van het beeld van de zijkant. Maar blijkbaar zegt de fotofinish wat anders.
Juist wel, we hebben gewonnen!We kunnen ook niks meer goed organiseren in dit land.
Haha kijk nog niet, dus ben benieuwd
U zei?Overigens hoop ik voor Jumbo-Visma dat ze goed hebben gekeken. Dit parcours is niet zwaar genoeg om met de aller sterksten het verschil te maken ten opzichte van een grotere groep. Als ze in de finale tempo rijden met Roglic en Vingegaard, dan blijft er een groep van een man of 30 bij elkaar en kan Van Aert de sprint winnen.
Haha, Jamel zit er weer eens helemaal naast. Ons watje heeft echt geen idee over hoe sport werkt.U zei?
U zei?
Heb je zo'n dikke vingers dat je nog een 0 achter de 3 typte?Dat Van Aert de sprint zou winnen. Nou, je hebt het gezien toch? Hij won die sprint gemakkelijk. De anderen stonden niet eens op de foto.